اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کمیته امداد زنجان صورت گرفت

تشکیل پرونده برای 2500 مددجوی زنجانی در زمینه مشاغل خانگی

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در 9 ماهه سال‌جاری برای 2 هزار و 500 متقاضی وام مشاغل خانگی، پرونده تشکیل شده است.

تشکیل پرونده برای 2500 مددجوی زنجانی در زمینه مشاغل خانگی
 منصور عبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی برای 2000 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی مجوز فعالیت صادر شده است.
وی خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح‌های مشاغل خانگی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان بیش از 105 میلیارد ریال اعتبار به این نهاد اختصاص یافته است.
سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اذعان داشت: از مجموع پرونده‌هایی که مجوز فعالیت آنها صادر شده، یک هزار و 700 پرونده به بانک‌های عامل ارجاع داده شده است.
وی تصریح کرد: در اجرای طرح‌های مذکور بانک‌های ملی، ملت، تجارت، سپه، کشاورزی، صادرات، رفاه و مسکن طرف قرارداد با کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
عبادی یادآور شد: ارزش ریالی پرونده‌های ارجاع داده شده به بانک‌های عامل بیش از77 میلیارد ریال است.
وی همچنین با بیان اینکه از پرونده‌های ارجاع داده شده توسط کمیته امداد به بانک‌های عامل، برای 247 مورد با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال به مرحله اجرا رسیده است.
سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با قدردانی از همکاری شبکه بانکی در زمینه اعطای تسهیلات به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان به همه مددجویان معرفی شده به بانک‌های عامل توصیه کرد با توجه به محدودیت زمانی درنخستین فرصت به شعبه تعیین شده مراجعه و نسبت به پیگیری تسهیلات خود اقدام کنند.
وی یادآور شد: در صورت همکاری بانک‌های عامل، پیش‌بینی می‌شود همه معرفی‌شدگان تا پایان بهمن ماه موفق به اخذ تسهیلات  مشاغل خانگی شوند.
عبادی در ادامه با بیان اینکه وام‌های مشاغل خانگی در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان پرداخت می‌شود، ادامه داد: سقف تسهیلات اعطایی در زمینه مشاغل خانگی 50 میلیون ریال، با کارمزد چهار درصد و مدت باز پرداخت سه ساله است.
سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بر تمام فرآیند اجرای طرح‌های مشاغل خانگی از طرف کارشناسان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان نظارت مستمر می‌شود، از دریافت‌کنندگان تسهیلات درخواست کرد، تا با ناظران فنی این نهاد همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول