اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

حضرات آیات مهدوی‌کنی و مصباح‌یزدی خواستار وحدت هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: حضرات آیات مهدوی‌کنی و مصباح‌یزدی خواستار اتحاد و همدلی اصولگرایان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

حضرات آیات مهدوی‌کنی و مصباح‌یزدی خواستار وحدت هستند
حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت اصولگرایان و اعتماد مردم به آنها طی ادوار گذشته انتخابات مجلس و ریاست جمهوری، اتحاد و همدلی آنها برای رفع مشکلات مردم است.
وی تصریح کرد: یکی از آفات اصلی شکست جریان‌های سیاسی، تفرقه و فاصله میان آنها است و تمام کسانی که دل در گرو اصولگرایی دارند، باید از تفرقه و جدایی بپرهیزند.

برخی با تمام توان به دنبال عدم وحدت اصولگرایان هستند
عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش برخی بدخواهان برای ایجاد تفرقه میان گروه‌ها و چهره‌های شاخص اصولگرا خبر داد و گفت: طی ماه‌های اخیر تلاش این عده افزایش یافته است.
مصباحی‌مقدم تاکید کرد: همه ما باید هوشیار بوده و در دام بدخواهان نیفتیم، چرا که عدم اتحاد در انتخابات موجب شکست اصولگرایان می‌شود.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در اسلامشهر مبنی بر اینکه برای اتحاد اصولگرایان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی چه اقداماتی باید صورت گیرد عنوان کرد: در این دوره از انتخابات چهره‌های دلسوز و مورد اعتماد مردم و نظام مانند حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی وارد میدان شده و با شجاعت رفتارهای اشتباه گروه‌های سیاسی را به آنها گوش‌زد کرده‌اند.
نماینده مردم تهران، ری‌، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای اینکه از اصول و آرمان‌ها منحرف نشویم، باید پیرو روحانیت معظم و علمای دینی باشیم و در این میان حضرات آیات یزدی و مهدوی‌کنی راهکارهای لازم را در قالب منشور اصولگرایی تبیین کرده‌اند.
مصباحی‌مقدم افزود: از سوی دیگر اگر چه تبلیغات دروغین زیادی صورت می‌گیرد، اما آیت‌الله مصباح‌یزدی که از علمای ارزشمند حال حاضر هستند نیز بر وحدت اصولگرایان تاکید دارند.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد، اصولگرایان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با لیستی مشترک وارد میدان شده و بتوانند بازهم اعتماد مردم را جلب کنند.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول