اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده خبر اردبیل:

نمایشگاه عکس سوگواره جلوه‌های بی‌نظیر عاشورا را تصویر می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده خبر اردبیل گفت: برگزاری نمایشگاه عکس سوگواره در اردبیل با ماهیت مکتب عاشورا جلوه‌های زیبایی از دلدادگی مردم استان را به مکتب سیدالشهدا نشان می‌دهد.

نمایشگاه عکس سوگواره جلوه‌های بی‌نظیر عاشورا را تصویر می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسحق رسولی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه عکس سوگواره در اردبیل اظهار داشت: اگر به ابعاد و اهداف برگزاری این نمایشگاه و تجلیل از برگزیدگان توجه کنیم هدف اصلی به تصویر کشیدن بهترین آثار در حوزه عظمت حادثه عاشوراست که می‌تواند شایسته‌ترین و زیباترین تصویر دلدادگی به مکتب سرخ حسینی باشد.
وی با یادآوری اینکه آیین اختتامیه این جشنواره پنج‌شنبه این هفته برگزار می‌شود، تصریح کرد: در کنار برگزاری آیین اختتامیه سوگواره عکس و فیلم دانشجویی اردبیل، نمایشگاهی نیز در نگارخانه خطایی مجموعه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار می‌شود.
رسولی با اعلام اینکه اسامی برندگان بخش‌های عکس و فیلم این سوگواره در همان روز اختتامیه اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: آثار رسیده را میردولت موسوی، حسین ملکی و رضا خامسی به همراه داور علایی داوری می‌کنند.
این مسئول با یادآوری اینکه از بین صدها اثر ارسال شده، 14 اثر برگزیده راهی مرحله نهایی شده است، اضافه کرد: اغلب آثار ارسالی از گروه سنی جوانان بوده که با یک ظرافت و دقت خاص توانسته‌اند بهترین جلوه‌ها و زیباترین تصاویر عزاداری مردم را در ایام ماه محرم به تصویر بکشند.
وی آثار راه یافته به نمایشگاه عکس را نیز مربوط به آثار عکاسان سجاد دادپور، رضا زارع، سعید فتحی، سجاد پاداش، نیما ارژنگ، بهمن خلایقی و ... اعلام کرد و ادامه داد: در مجموع آثار رسیده در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند از آن در مدت برگزاری استفاده کنند.
به گزارش فارس، رئیس دانشکده خبر اردبیل با اعلام اینکه این سوگواره با هدف تجلیل از آثار هنری برتر و خلاق در حوزه دینی و معرفتی برگزار شده است، گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌ها و سوگواره‌هایی می‌تواند میل و رغبت علاقمندان را به این حوزه افزون‌تر کند.
رسولی به ظرفیت ممتاز عزاداری در اردبیل با هدف تولید آثار هنری و فرهنگی گوناگون افزود: این امر بستر خوبی را فراهم کرده است تا فعالان عرصه فرهنگ و هنر بتوانند شایسته‌ترین آثار را خلق کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول