اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور نماینده ولی‏فقیه جلوه‏ای دیگر به نمایشگاه داد

استقبال سمنانی‌ها از نمایشگاه عکس «مهر محرم»

خبرگزاری فارس: هنردوستان سمنانی از نمایشگاه عکس «مهر محرم» در سمنان به خوبی استقبال کردند و حضور نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان جلوه‏ای دیگر به نمایشگاه داد.

استقبال سمنانی‌ها از نمایشگاه عکس «مهر محرم»
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی موسسه موج فرهنگ، نمایشگاه عکس «مهر محرم» با حضور نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان و جمعی از مسئولان و هنرمندان در نگارخانه سیمرغ فرهنگسرای کومش سمنان گشایش یافت، در این نمایشگاه، 40 قطعه عکس با موضوع آیین‏های عزاداری از سراسر استان در معرض دید علاقه‏مندان قرار گرفته است.
نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان، در جریان بازدید از این نمایشگاه با بیان اینکه عاشورا از بزرگ‏ترین شعائر دینی شیعیان است، هنر عکاسان جوان را در ثبت لحظات عزاداری مردم استان نوعی تجلیل از عاشورای حسینی دانست و گفت: سیدالشهدا (ع) مزد دنیوی و اخروی این هنرمندان را عطا می‏‏کند.
حجت‏الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی با تقدیر از دست‏اندرکاران و هنرمندان عکاس که کار زیبایی را شکل دادند، ابراز امیدواری کرد که با برنامه‏ریزی جدید، این نمایشگاه در سال‏های آتی نیز تداوم داشته باشد.
میثم قدس‏پور، دبیر موسسه موج فرهنگ و مسئول برگزاری این نمایشگاه نیز گفت: فراخوان مسابقه عکس «مهر محرم» پیش از محرم امسال اطلاع‏رسانی شد و از سراسر استان از 110 نفر از عکاسان استان، 440 عکس به دبیرخانه مسابقه ارسال شد.
وی بیان کرد: هیئت داوران 40 قطعه عکس را شایسته حضور در این نمایشگاه دانست و در مراسم اختتامیه در اربعین حسینی، سه عکس برگزیده و عکس منتخب مردمی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
قدس‏پور هدف از برگزاری این نمایشگاه را گسترش فرهنگ و هنر عاشورایی در سطح جامعه دانست و از عموم مردم دعوت کرد تا هنر عکاسان استان را در ثبت لحظه‏های عاشورایی و آئین‏های عزاداری از نزدیک مشاهده کنند.
دبیر موسسه موج فرهنگ در پایان با بیان اینکه امسال چهارمین سال متوالی برگزاری نمایشگاه عکس مهر محرم است، از برگزاری آن در سال آینده به صورت ملی خبر داد و عزم جدی مسئولان استان و دستگاه‏های متولی فرهنگ و هنر را در خصوص برگزاری باشکوه‏تر این نمایشگاه خواستار شد.
نمایشگاه عکس «مهر محرم» در نگارخانه سیمرغ فرهنگسرای کومش از ساعت 16 تا 20 برای بازدید عموم گشوده است.
مهدی نجفی، آزاد قدرتی، محمدتقی اعرابی، فرشاد صالحیان، یعقوب پازوکی، سیدمنصور عمادی‏چاشمی، امین نجم‏الدین، مهرداد ترحمی، حسین اسکندرزاده، پیمان صالحیان، محمدمهدی مرادی، مهران مظهری، صادق کاشیان، محمدعلی طاهریان، مجید امامی، مبینا قوچانی، فاطمه طاهریان، زهرا رحیمی، سمانه مومنی، محمدحسین پرورش، موسی‏الرضا رضائیان، امیرحسین علیداقی، علی حسن‏نژاد، سیدعبدالله تقوی، قدس‏پور و معصوم‏زاده از عکاسانی هستند که آثارشان به نمایشگاه راه یافته است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول