اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت حماسه بزرگ نهم دی ماه؛

نمایشگاه عکس بصیرت در سنندج افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سالگرد حماسه بزرگ نهم دی ماه و روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت و با حضور مسئولان استانی، نمایشگاه بزرگ فرهنگی بصیرت در سنندج افتتاح شد.

نمایشگاه عکس بصیرت در سنندج افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ظهر امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه در نگارخانه ارشاد سنندج، اظهار داشت: ثبت و انتقال دستاوردهای عظیم حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب از جمله وظایف اصلی مدیران و مسئولان بوده و در این مسیر نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به صورت همزمان در سراسر استان اقدام به برپایی نمایشگاه فرهنگی بصیرت نموده است.
وی افزود: در این نمایشگاه‌ها دستاوردهای عظیم حضور حماسی مردم در راهپیمایی نهم دی ماه 88، معرفی مجاهدت‌ها و مبارزات انقلابی مقام معظم رهبری در قالب کتاب، نرم‌افزار و پوسترهای متعدد و متنوع در معرض دید عموم قرار گرفته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به محصولات و آثار به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه بزرگ بصیرت در شهرستان سنندج، اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از 800 عنوان کتاب و 500 عنوان نرم افزار با مضامین بصیرت و مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان، لزوم تبعیت از منویات ولایت فقیه و آموزه‌های دینی و قرآنی ارائه شده است.
وی خاطر نشان کرد: از موارد قابل توجه در این نمایشگاه و سایر نمایشگاه‌های همزمان در شهرستان‌های استان می‌توان به حضور پررنگ تشکل‌های غیردولتی در غرفه‌ها و تولید آثار نمایشگاه اشاره کرد.
میمنت‌آبادی خاطر نشان کرد: در برپایی این نمایشگاه نیز دو مؤسسه مردم نهاد ام‌البنین و مؤسسه ولایت سنندج مشارکت داشته‌اند و امید است در طول یک هفته برپایی نمایشگاه شاهد استقبال گسترده مردم ولایت‌مدار استان از این نمایشگاه‌ها باشیم.
وی در ادامه افزود: خلق آثار هنری و توجه به مضامین فرهنگی و اجتماعی با بهره‌مندی از توان هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر استان در اولویت‌های کاری این اداره‌ کل قرار داشته و در ایام مختلف سال نیز از هنرمندان و فعالان این عرصه حمایت‌های بی‌دریغی به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام/غ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول