اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه کربلا:

قدرت بازدارندگی ایران در جنگ سایبری قابل تصور نیست

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه کربلا گفت: موضع‌گیری سریع و انعطاف بسیار زیاد ایران در جنگ سایبری برای دشمن قابل تصور نیست.

قدرت بازدارندگی ایران در جنگ سایبری قابل تصور نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر احمد دانش‌پژوه ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر اظهار داشت: امروزه دشمنان با شیوه‌های جنگ نرم و جنگ سایبری و .. در مقابل ما موضع گیری‌کردهاند اما قدرت بازدارندگی و قدرت مقابله ما با این تهدیدها بسیار بالاست و برای دشمن قابل تصور نیست.
وی خاطرنشان کرد: امروز کشور ایران جزء نخستین کشورهای قدرتمند در آسیا و حتی در جهان است و نسبت به گذشته رشد فزاینده‌ای داشته است و پیشرفت تکنولوژی دریایی و اطلاعاتی و سایبری گواه این مدعاست.
دانش‌پژوه افزود: دشمنان ایران اسلامی همچنان تلاش می‌کنند فضای جامعه را فضایی بسیار دلسرد کننده و ناامن نشان دهند اما دانشجویان و فرهیختگان این ملت باید دقت لازم را داشته باشند که در مقابل آن‌ها کوتاه نیایند و همواره با هوشیاری با آن‌ها مقابله کنند.
فرمانده قرارگاه کربلا با اشاره به روایاتی از پیامبراکرم (ص) بیان کرد: پیامبر همواره از عملکرد دو گروه رنج می‌برند یکی افراد سیاسی که بی دین بودند و دوم  افراد با دین و معتقد اما جاهل و نادان، و این یعنی بی‌بصیرتی.
دانش‌پژوه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را یک امر مقدس و ضروری برشمرد و گفت: شهدا به تکلیفشان عمل کردند ما نیز باید به تکلیف خود عمل کنیم و تا زمانی که یاد و خاطره شهدا را در کشور و نظام مقدس اسلامی به یاد می‌آوریم پایه‌های نظام ما محکم خواهد ماند.
وی با اشاره به واقعه روز غدیر خاطر‌نشان کرد: مسلمانان همیشه باید واقعه غدیر را در ذهن خود داشته باشند و ببینند که بر اساس چه حوادث و وقایعی بعد از 70 روز آن واقعه و سخنان پیامبر را فراموش کردند و این بی بصیرتی تا جایی ادامه پیدا کرد که مردمی که خود اباعبدالله (ع) را به کوفه دعوت کرده بودند آن حضرت و یاران باوفایش را به شهادت رساندند.
دانش‌پژوه در بخش دیگری از سخنان خود به رشادت‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهدای ما به فرمان امام و به پیروی از شهدای کربلا به تکلیف خود عمل کردند و با رشادت‌های خود تهدیدات و سختی‌ها را به فرصت تبدیل کردند و به راستی صداقت و صفا در شهدای ما آنقدر زیاد بود که وقتی به دشمن حمله کردند این حمله و یورش با اوج عزت و زیبایی و اوج اطاعت همراه بود.
انتهای پیام/غ10/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول