اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبدان:

قدرت ایران در جنگ سایبری آمریکا را نگران کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبدان گفت: موضوعی که امروز ضربات زیادتری به آمریکا وارد و آنان را نگران کرده است قدرت بسیار زیاد ایران در جنگ سایبری است.

قدرت ایران در جنگ سایبری آمریکا را نگران کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبدان با اشاره به روز سواد آموزی و ترویج فرهنگ نماز در دین اسلام گفت: در اسلام بیشتر از هر چیزی به علم آموزی دانش آموزی و سوادآموزی تاکید شده که نخستین  دستور خداوند عالم بر پیامبر معظم اسلام کلمه خواندن است.
حمیدی‌نژاد با اشاره به آغاز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی کشور را پیش رو داریم که آن هم انتخابات مجلس شورای اسلامی است همه ما وظیفه داریم برای هر چه بهتر برگزار شدن این انتخابات تلاش کنیم.
وی گفت: باید سعی کنیم خواسته مقام معظم رهبری در یک حضور پر شور و بدون اینکه مسائل امنیتی دراین زمینه پیش بیاید محقق کنیم.
امام جمعه آبدان خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است که ضرباتی از این جهت بر ما وارد کند و در این راستا برنامه ریزی‌های گسترده‌ای دارند از جمله یکی تشویق یک عده زیادی که صلاحیت ندارند برای حضور و ثبت نام که ناچار است شورای نگهبان این اشخاص را رد کند و اگر رد صلاحیت بشوند تلاش می‌کنند ضربه‌ای علیه نظام اسلامی بزنند.
حمیدی‌نژاد عنوان کرد: ترفند دیگر این است که عنوان کنند در نظام اسلامی ایران تعداد آن کسانی که رد صلاحیت شده بسیار زیاد بوده و این امر اجازه نمی‌دهد که مردم در انتخابات به عنوان کاندیدا حضور پیدا کنند، این توطئه دشمن ماست همیشه هم بوده البته مردم ما هوشیار هستند.
وی افزود: نمایندگان مجلس افرادی هستند که مستقیماً ما آن‌ها را به عنوان نماینده خودمان انتخاب کردیم، تمام قدرت نظام دست نمایندگان است، هرطرف بخواهند این نظام را ببرند می‌توانند بنابراین اگر دقت در انتخاب نداشته باشیم از همه طرف می‌توانند این نماینده‌ها به ما ضربه بزنند و دشمن  را شاد کنند.
امام جمعه آبدان با اشاره به خروج  نظامیان آمریکا از عراق اضافه کرد: خروج ذلیلانه آمریکا از عراق شکست بسیار تلخی برای آنان بود حتی تلخ‌تر از شکست اسرائیل در لبنان.
حمیدی‌نژاد خاطرنشان کرد: آمریکا با ترفند تسلط بر نفت عراق برای اینکه بتوانند اپک را تحت شعاع قرار بدهند و مدیریت نفت منطقه را به دست بگیرد وارد عراق شده،  موضوع دیگر برای حضور در عراق کنترل سوریه، ایران و حزب الله لبنان بود که می‌خواستند با حضورشان در عراق این کار را انجام بدهند.
وی گفت: موضوع بعدی سر پا نگه داشتن و حمایت از اسرائیل غاصب بود، هدف بعدی تغییر خاورمیانه به یک خاورمیانه مورد نظر آمریکا و مدافع منفعت‌های آمریکا بود که با خروج از عراق همگی این تلاش‌ها و موضوعات ناکام ماند.
امام جمعه آبدان ابراز داشت: موضوعی که امروز ضربات زیادتری به آمریکا وارد کرده است قدرت بسیار بزرگ ملت شریف ایران در جنگ سایبری است.
حمیدی‌نژاد با اشاره به  9 دی ماه گفت: آن حماسه بسیار بزرگ و مهم تاریخی که روز ۹دی ماه توسط ملت ایران بوجود آمد حماسه‌ای بود که بار دیگر انقلاب اسلامی از نوع دیگر  ر ا برپا کرد.
وی متذکر شد: واقعا تمام دشمنان خارجی و تمام عناصر داخلی آن‌ها همه باهم متحد شده بودند سال‌ها برنامه‌ریزی و تلاش برای فرو پاشی این نظام اسلامی بود، این فتنه بسیار عظیمی که هنوز هم زمانی که حرف آن مسئله می‌شود مقام معظم رهبری تعبیر به فتنه دارند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول