اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ‌ارشاد بهبهان خبر داد

توزیع 1000 جلد کتاب بین مساجد بهبهان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان از توزیع یک هزار کتاب بین مؤسسات فرهنگی و مساجد این شهرستان خبر داد.

توزیع 1000 جلد کتاب بین مساجد بهبهان
حجت‌الاسلام سیدعبدالله حسینی‌منفرد امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان همواره در راستای ارتقای سطح فرهنگ و هنر در منطقه تلاش کرده است.
وی افزود: در این راستا به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان و با حمایت اداره‌کل متبوع، تعداد یک هزار جلد کتاب بین مؤسسات فرهنگی و مساجد بهبهان توزیع شد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان تصریح کرد: تعداد کتاب‌های مذکور در مساجد شهر و روستای این شهرستان توزیع شده است.
وی اضافه کرد: این کتاب‌ها از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، تأسیس و تکمیل کتابخانه‌های مساجد و مؤسسات فرهنگی هنری در اختیار شهرستان‌ها قرار گرفته است.
حسینی‌منفرد خاطرنشان کرد: شهرستان بهبهان در حال حاضر با توزیع گسترده کتاب در مراحل مختلف، سهم بسزایی در تأسیس و تجهیز کتابخانه‌های مساجد و مراکز فرهنگی داشته است.
وی ادامه داد: مطمئنا ارتقای سطح فرهنگ و هنر در منطقه می‌تواند پیشبرد دیگر زمینه‌ها را نیز رقم بزند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان عنوان کرد: باید با ایجاد علاقه و انگیزه بین جوانان آنها را به سوی مساجد سوق دهیم.
وی بیان کرد: اشاعه فرهنگ اسلامی در بین جوانان شهرستان می‌تواند آنها را در توسعه ابعاد و فعالیت‌های اجتماعی و روزمره‌شان بسیار یاری رساند.
حسینی‌منفرد با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ مطالعه با مضامین اسلامی می‌تواند جامعه را به اهداف متعالی بیش از پیش نزدیک کند گفت: امیدواریم با اقدامات در حال انجام بتوان گام مؤثری در راستای رشد مضاعف فرهنگ و هنر اسلامی در منطقه برداشت.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول