اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم خونه به خونه بابل:

فدراسیون کشتی با احساسات باشگاه بازی کرد

خبرگزاری فارس: مربی تیم خونه به خونه بابل پس از تغییر میزبان مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور گفت: فدراسیون با این اقدام عجیب خود با احساسات باشگاه و مردم بابل بازی کرد.

فدراسیون کشتی با احساسات باشگاه بازی کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هفته گذشته فدراسیون کشتی جلسه‌ای تشکیل داد و با بررسی‌های به عمل آمده، بابل را میزبان مرحله نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور معرفی کرد که به یک‌باره با مخالفت یکی دو مربی، ناگهان مکان مسابقه از بابل به شهر بی‌طرف تهران نقل مکان کرد که این اقدام با مخالفت مربیان و مدیران باشگاه خونه به خونه همراه بود.

* فدراسیون با احساسات مردم بازی کرد
مربی تیم خونه به خونه بابل پس از تغییر میزبان مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در ساری، گفت: فدراسیون با این اقدام عجیب خود با احساسات باشگاه و مردم بابل بازی کرد.
علی شکری‌پور افزود: هفته گذشته در حضور چهار نماینده تیم‌های صعودکننده در فدراسیون جلسه‌ای مبنی بر میزبان مرحله نهایی این مسابقات تشکیل شد که در حضور همگان فدراسیون، بابل را میزبان این مرحله انتخاب کرد.
وی بیان داشت: وقتی فدراسیون، بابل را میزبان مسابقات اعلام کرد و این میزبانی بابل از طریق رسانه‌های ملی و گروهی پخش و چاپ شد دلیلی ندارد به یکباره با مخالفت یکی دو مربی مکان مسابقه تغییر کند.
  
* مدیریت تمام هزینه‌ها را تقبل کرده بود
مربی خونه به خونه بابل گفت: مدیریت باشگاه خونه به خونه بابل با قبول تمام هزینه‌ها، اسکان، تغذیه و حتی تهیه جوایز تیم‌ها خواستار میزبانی شده بود که دیگر تیم‌ها این مسئولیت را قبول نکرده بودند.
شکری‌پور در ادامه تصریح کرد: وقتی فدراسیون با مخالفت یکی دو مربی سر حرف خود نیست و به یکباره مکان میزبانی را عوض می‌کند، نباید انتظار بیشتری از این فدراسیون داشت.
وی گفت: پس از اینکه بابل هفته گذشته از سوی فدراسیون برای مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد کشور انتخاب شد مردم بابل خوشحالی زیادی کردند که فدراسیون با این اقدام عجیب خود دل هزاران هوادار و علاقمند به کشتی در شهر بابل و استان را به درد آورد.
 
*خونه به خونه با حمایت تماشاگرانش قهرمان می‌شود
مربی خونه به خونه بابل تصریح کرد: این تیم طرفداران زیادی دارد و در تهران هم تماشاگران مازندرانی به ویژه بابلی این تیم را تنها نخواهند گذاشت و در کنار تیم و کشتی‌گیران خواهند بود و برای تشویق در سالن شهدای هفتم تیر نیز حضور خواهند یافت.
شکری‌پوی خاطرنشان کرد: تیم خونه به خونه بابل با اقتدار در این مرحله با کشتی‌گیران باتجربه خود حضور می‌یابد و از همین اکنون هم این تیم را قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد کشور بدانید.
 
*رنگرز بهترین انتخاب فدراسیون بود
وی انتخاب حسن رنگرز را به عنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی تبریک گفت و اظهار داشت: سرپرست فدراسیون کشتی یکی از بهترین‌ها انتخابات را در این باره داشته است زیرا رنگرز از بدنه فدراسیون محسوب می‌شود و می‌تواند ناکامی‌های گذشته فدراسیون را به خوبی با تجربه و مدیریتی خود جبران کند.  
شکری‌پور تصریح کرد: رنگرز بهترین گزینه پست نایب رئیسی فدراسیون بوده و خود به خوبی از مشکلات کشتی‌گیران و مربیان باخبر بوده زیرا هم کشتی‌گیر بوده و هم تجربه مربیگری را در کارنامه خود دارد.
به گزارش فارس، با توجه به اینکه مکان مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور از بابل به تهران انتقال یافت، مرحله نیمه نهایی و نهایی روز 27 دی در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر تهران با حضور چهار تیم خونه به خونه بابل، ثامن الحجج (ع) سبزوار، شهدای ملایر و از بین دو تیم گنجنامه تله کابین همدان و سایپا شمال تنکابن برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول