اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کشتی آذربایجان‌شرقی:

دانش مربیان کشتی آذربایجان‌شرقی ارتقا می‌یابد

خبرگزاری فارس: سرپرست کشتی آذربایجان‌شرقی گفت: با انجام کلاس‌های مربیگری و آوردن اساتید مجرب دانش مربیان کشتی استان را ارتقا می‌دهیم.

دانش مربیان کشتی آذربایجان‌شرقی ارتقا می‌یابد
علی‌اکبر وظیفه‌خواه امروز در گفت‌و‌گو با فارس در تبریز افزود: از 20 تا 24 دی در رشته آزاد و 27 تا 30 در رشته فرنگی کلاس ارتقای مربیگری درجه سه به دو را برگزار خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: اولویت برنامه‌ریزی هیئت کشتی استان در رده پایه است به همین دلیل مسابقات کشتی استان در سه رده نونهالان، نوجوانان و جوانان را در تقویم سال 90 قرار داده‌ایم.
وظیفه‌خواه تصریح کرد: مسابقات نونهالان و نوجوانان در شهرهای بناب و اسکو برگزار خواهد شد و سعی خواهیم کرد امتیاز میزبانی جوانان را هم به یکی از شهرستان‌های فعال استان اعطا کنیم.
سرپرست کشتی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: سیاست هیئت برای توسعه کشتی در سراسر استان است و روی کشتی شهرستان‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.
وی گفت: مسابقات بزرگسالان نیز در دو منطقه برگزار خواهد شد و پس از شناخت نفرات برتر در اوزان مختلف و برگزاری اردوهای متعدد با همراهی یک مربی بزرگ و با دانش روز دنیا کشتی‌گیران را مهیای مسابقات کشوری در سال 91 خواهیم کرد.
وظیفه‌خواه اضافه کرد: وضعیت کنونی اصلاً شایسته کشتی استان نیست و دیگر وقت آن رسیده است کشتی آذربایجان در مسابقات کشوری و بین‌المللی قدی علم کند.
وی گفت: کشتی آذربایجان‌شرقی دارای استعدادهای بالقوه است که با همت و تلاش مضاعف و یاری تربیت بدنی استان این استعدادها را تبدیل به بالفعل خواهیم کرد.
 انتهای پیام/ح30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول