اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم کشتی آزاد خونه به خونه:

بابل میزبان مراحل پایانی لیگ کشتی آزاد ایران شد

خبرگزاری فارس: مربی تیم کشتی آزاد خونه به خونه بابل از میزبانی مرحله نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور به میزبانی بابل خبر داد.

بابل میزبان مراحل پایانی لیگ کشتی آزاد ایران شد
علی شکری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم خونه به خونه بابل از شانس‌های اصلی قهرمانی این دوره از لیگ محسوب می‌شود که مدیریت باشگاه با جذب بهترین کشتی‌گیران و مربیانی که در اختیار گرفته، پیشنهاد میزبانی مرحله نهایی را به فدراسیون داده است.
وی بیان داشت: از سوی مدیریت باشگاه خونه به خونه بابل پیشنهاد مرحله نیمه نهایی و نهایی این دوره از لیگ به فدراسیون داده شد که فدراسیون هم از این پیشنهاد استقبال کرد.
مربی تیم خونه به خونه بابل گفت: در کنار پیشنهاد مدیریت باشگاه خونه به خونه بابل برای میزبانی مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ مسئولان باشگاه‌های ثامن الحجج(ع) سبزوار، شهرداری ملایر و  گنجنامه تله کابین همدان نیز پیشنهاد میزبانی را به فدراسیون دادند که سرانجام فدراسیون، بابل را برای میزبانی انتخاب کرد.
شکری‌پور تصریح کرد: هم‌اکنون هفته هفتم لیگ سپری شد و هنوز دو هفته از لیگ باقی مانده که چهره چهار تیم خونه به خونه بابل، ثامن الحجج (ع) سبزوار، شهرداری ملایر و گنجنامه تله کابین همدان به مرحله نیمه نهایی و نهایی مسجل شده است.
وی گفت: با توجه به قبول مسئولان فدراسیون کشتی از میزبانی تیم خونه به خونه بابل، مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور روز 26 دی در سالن ورزشی سردار سجودی بابل برگزار می‌شود.
شکری‌پور تصریح کرد: در صبح روز 26 مرحله نیمه نهایی و بعدازظهر نیز مسابقه فینال در حضور مسئولان فدراسیون و استان برگزار می‌شود.
وی در پایان تیم خونه به خونه بابل را از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره عنوان کرد و اذعان داشت: تیم خونه به خونه بابل در حضور تماشاگرانش جشن قهرمانی خواهد گرفت و کاپ قهرمانی را در حضور هواداران و تماشاگران بالای سر می‌برد.
انتهای پیام/ن۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول