اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خونه‌به‌خونه بابل ‌‌مدعیان اصلی قهرمانی است

شکری‌پور: فدراسیون ‌میزبانی مازندران در لیگ برتر کشتی را تایید کرد

خبرگزاری فارس: مربی تیم کشتی آزاد خونه‌به‌خونه بابل گفت: فدراسیون کشتی میزبانی مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور را به استان مازندران و به میزبانی تیم خونه‌به‌خونه بابل واگذار کرده است.

شکری‌پور: فدراسیون ‌میزبانی مازندران در لیگ برتر کشتی را تایید کرد
علی شکری‌پور عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته گذشته جلسه‌ای برای تعیین میزبانی مرحله نیمه نهایی و نهایی در فدراسیون کشتی برگزار شد که نماینده‌های درخواست میزبانی در این مرحله نیز حضور داشتند.
وی در ادامه گفت: فدراسیون کشتی پیشنهاد میزبانی باشگاه خونه‌به‌خونه بابل را تایید کرد و به طور رسمی میزبانی را به نماینده مازندران واگذار کرد.
مربی تیم خونه‌به‌خونه بابل با انتقاد از مصاحبه مربیان تیم ثامن‌الحجج (ع) تصریح کرد: فدراسیون کشتی با قاطعیت میزبانی را به باشگاه خونه به خونه بابل واگذار کرد و تیم‌های دیگر این مرحله به خوبی از این قضیه باخبر هستند.
شکری‌پور افزود: مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور در روز دوشنبه 26 دی به میزبانی بابل در سالن ورزشی سردار سجودی بابل با حضور چهار تیم خونه به خونه بابل، ثامن الحجج(ع)، شهرداری ملایر و گنجنامه تله کابین همدان برگزار می‌شود.
وی گفت: در صبح روز 26 دی ماه مرحله نیمه نهایی و در بعدازظهر همان روز نیز مسابقه فینال و رده‌بندی برگزار می‌شود.
مربی تیم خونه‌به‌خونه بابل درباره شکست تیمش در برابر شهرداری ملایر اظهار داشت: در این دیدار داوران با اشتباهات خود دوست داشتند که نماینده ملایر پیروز میدان و تیم خونه‌به‌خونه بابل را بازنده کنند.  
شکری‌پور تصریح کرد: با توجه به اینکه صعود تیم خونه به خونه بابل به مرحله نیمه نهایی مسجل شده بود، کادر فنی سعی کرد که کشتی‌گیران اصلی را استراحت دهند و کشتی‌گیران جوان را در این دیدار به روی تشک بفرستند.
شکری‌پور در پایان تیم خونه به خونه بابل را از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تیم خونه به خونه بابل با‌ حضور کشتی‌گیران و کادر فنی قوی و با تشویق تماشاگران و هواداران بابلی پس از تیم شهدای جویبار برای دومین بار به عنوان نماینده مازندران قهرمان لیگ می‌شود.
انتهای پیام/‌ش20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول