اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبادان خبر داد

جمع‎آوری تمام گیرنده‎های ماهواره‎ای در آبادان / مردم خود به جمع‌‌آوری دیش‌هایشان اقدام کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: طرح جمع‎آوری گیرنده‎های ماهواره‎ای در راستای سیاست‎های دولت و مجلس است.

جمع‎آوری تمام گیرنده‎های ماهواره‎ای در آبادان / مردم خود به جمع‌‌آوری دیش‌هایشان اقدام کنند
احمد چنداز امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: استفاده از گیرنده‎های امواج ماهواره‎ای از ابتدا در کشور ما ممنوع بوده و ورود آن نیز به عنوان یک عمل خلاف قانون به شمار رفته‎است و ما در هیچ مقطعی شاهد نبودیم که استفاده از این دستگاه‎ها آزاد باشد.
وی افزود: نیروی انتظامی در راستای سیاست‎های کلی دولت و مجلس شورای اسلامی مبنی براینکه ورود ماهواره به کشور به عنوان قاچاق تلقی می‎شود با ورود و استفاده آن به موجب قانون برخورد جدی کرده ‎است.
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به وجود شبکه‎های ماهواره‎ای متعدد خارجی تصریح کرد: این شبکه عمدتاً برنامه‎های ضد اخلاقی به ویژه برای مردم مسلمان ایران را به عنوان یک تهاجم فرهنگی و جنگ نرم در دستور کار خود دارند که این دلیل عمده جمع‌آوری دستگاه‎های گیرنده ماهواره‎ای در کشور است.
چنداز ادامه داد: سیاست کلی ما در راستای حفظ حرمت‎ها و مقابله با این سلاح جنگ نرم است.
وی با بیان اینکه طرح جمع‎آوری دستگاه‎های گیرنده ماهواره‎ای در چند مرحله انجام می‎شود، خاطرنشان کرد: ما در مراحل اولیه طرح با استفاده از نفوذ رسانه‎ها از مردم خواستیم که خود نسبت به جمع‎آوری ماهواره‎ها از منازل اقدام کنند که ‌تعداد زیادی از شهروندان با نیروی انتظامی همکاری خوبی در این زمینه داشتند.
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در ادامه گفت: ما در مرحله دوم نسبت به جمع‎آوری دیش‎های آن‎دسته از شهروندان اقدام کردیم که در این زمینه همکاری کمتری را با نیروی انتظامی نشان داده و دیش‎های ماهواره‎ای خود را  در منظر دید عموم قرار می‌دادند.
چنداز افزود: این طرح همچنان ادامه دارد و مأموران نیروی انتظامی نه تنها در آبادان که در سراسر کشور همواره در زمینه جمع‎آوری دیش‎های ماهواره فعالیت می‎کنند.
وی در پایان با بیان اینکه مردم شهرستان آبادان همواره در همه زمینه‎ها با نیروی انتظامی همکاری دارند، خاطرنشان کرد: از مردم خوب و فهیم آبادان می‎خواهیم که مانند گذشته به همکاری‎های خود با نیروی انتظامی ادامه داده و هم‎پای ما برای داشتن ایرانی پاک گام بردارند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول