اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:

جمع‌آوری 6هزار دستگاه ماهواره در خوزستان

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت:‌ جمع‌آوری ماهواره‌ها در استان همچنان ادامه دارد و تاکنون 6هزار دستگاه ماهواره توسط عوامل نیروی انتظامی جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 6هزار دستگاه ماهواره در خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،‌ عبدالله نظرپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 70درصد از کل جرایم در استان توسط عوامل نیروی انتظامی کشف شده است.
وی افزود: با هماهنگی دستگاه قضایی اقدامات خوبی در زمینه جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای در سطح استان در حال انجام است و بیشتر کشفیات نیروی انتظامی از نصابان،‌ نگهدارندگان، فروشندگان تجهیزات ماهواره‌ای و ماهواره‌های موجود در منظر عمومی بوده است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی خوزستان به کاهش وقوع جرایم مختلف در آذر ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت سرقت منزل 27درصد، اتومبیل 23درصد، موتورسیکلت21درصد،‌ جیب بری 50درصد و کیف قاپی نیز 13درصد کاهش داشته است.
وی اظهار داشت:‌ در آذر ماه امسال،‌ 180 قبضه سلاح در استان کشف شد. همچنین 706 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این مدت کشف شده که در این زمینه 921 نفر نیز که عمدتا قاچاقچی و خرده فروش بودند، دستگیر شدند.
نظرپور بیان کرد: کشف 12هزار و 473 لیتر انواع سوخت قاچاق و 7 هزار و 675 حلقه سی دی غیر مجار از دیگر کشفیات نیروی انتظامی خوزستان بوده است.
وی از دستگیری 602 نفر قاچاقچی و نیز دستگیری 3هزار و 104نفر مجرم در مؤلفه های مختلف خبر داد.
نظرپور بیان کرد:‌ در این مدت یک‌هزار و 13 پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی خوزستان با اشاره به افزایش کشف سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته گفت:‌ 81 درصد سرقت‌های منزل، ‌94درصد سرقت‌های مغازه، ‌51 درصد سرقت موتور سیکلت و 100درصد جیب‌بری‌ها توسط عوامل نیروی انتظامی کشف شده است.
وی با اشاره به اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی از ابتدای دی‌ماه امسال،‌ خواستار رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی شد.
نظرپور همچنین از اجرای برنامه‌های امنیتی در سطح هم‌زمان با دوره انتخابات خبر داد و گفت: ‌روند پیگیری امورات مردم در مناسبت‌های مختلف از اولویت‌های نیروی انتظامی است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی خوزستان از کاهش 24 درصدی کشفیات مواد مخدر خبر داد و اضافه کرد: ‌در این مدت 48 کیلوگرم کراک،‌ 2هزار و 254 کیلوگرم تریاک، یک‌هزار و 451کیلوگرم حشیش، ‌35کیلوگرم شیشه و چهار کیلوگرم هروئین کشف شده که به نسبت مدت مشابه در سال گذشته 24درصد کاهش نشان می‌دهد.
وی به پلمب شدن 54 باب منزل در استان که توزیع کننده مواد مخدر بودند، اشاره کرد و ادامه داد: در سال‌جاری‌10هزار و 232نفر در زمینه مواد مخدر دستگیر شده‌اند که 71درصد افزایش نسبت به 9 ماهه سال گذشته نشان می‌دهد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول