اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد:

تشدید مبارزه با تجهیزات گیرنده ماهواره در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: مبارزه با گسترش تجهیزات گیرنده ماهواره در آذربایجان غربی تشدید می‌یابد.

تشدید مبارزه با تجهیزات گیرنده ماهواره در آذربایجان غربی
علی جدیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در یک ماه گذشته 2 هزار و 413 دستگاه تجهیزات گیرنده ماهواره در آذربایجان غربی کشف و ضبط شده است.
وی با اشاره به تشدید مبارزه با گسترش گیرنده‌های ماهواره در استان، تصریح کرد: مبارزه با گسترش گیرنده‌های ماهواره در آذربایجان غربی وارد فاز جدید می‌شود و این مبارزه‌ها گسترش می‌یابد.
این مسئول با اشاره به تعداد سی‌دی‌های غیرمجاز کشف شده در استان در یک ماه گذشته، تصریح کرد: 1 هزار و 15 حلقه سی‌دی غیر مجاز در یک ماه گذشته در آذربایجان غربی کشف شده است.
جدیدی با بیان اینکه در زمینه سلامت کافی‌نت‌ها نیز وارد عمل شده‌ایم، خاطرنشان کرد: در این زمینه کافی‌نت‌ها از نظر دارا بودن فیلتر شکن و اطلاعات خصوصی مراجعه‌کنندگان مورد بازرسی قرار می‌گیرند.
وی با اشاره به اقلام قاچاق شده در این مدت در سطح استان آذربایجان غربی، گفت: در یک ماه گذشته 44 هزار و 763 پاکت انواع سیگار قاچاق در استان کشف و ضبط شده است.
این مسئول اعلام کرد: کشف 47 قبضه سلاح شکاری و جنگی نیز از دیگر کشفیات نیروی انتظامی آذربایجان غربی در ماه گذشته بود.
جدیدی با بیان اینکه در زمینه مبارزه با قاچاق کالا نیروی انتظامی اقدامات شاخصی را در سال جاری انجام داده است، افزود: مبارزه با قاچاق کالا یکی از مواردی است که در دستور کار قرار دارد و در این زمینه نیز تلاش می‌شود با انسداد مرزی اقدامات را در مرزهای استان تشدید کنیم.
انتهای پیام/و۳۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول