اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد

کشف بیش از 260 دستگاه ماهواره در میاندوآب

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: ماموران این شهرستان طی عملیاتی بیش از 260 دستگاه تجهیزات گیرنده ماهواره‌‌ای را کشف و ضبط کردند.

کشف بیش از 260 دستگاه ماهواره در میاندوآب
حسین حسین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میاندوآب اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با تهیه و توزیع‌کننده‌های اقلام ضدفرهنگی، ماموران این فرماندهی هنگام کنترل خودروهای در حال تردد به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک شدند و اقدامات لازم برای متوقف شدن آن را انجام دادند.
وی تصریح کرد: راننده خودروی مورد نظر بدون توجه به فرمان ایست پلیس درصدد متواری شدن از محل بود ولی با تلاش و هوشیاری ماموران این خودرو پس از تعقیب متوقف شد به طوری که ماموران هنگام بازرسی از خودروی فرد مورد نظر 264 دستگاه گیرنده ماهواره اعم از رسیور، جک، پایه‌ جک، دیش کشف و ضبط کردند تا به مراجع قانونی برای رسیدگی بیشتر منتقل شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: راننده خودروی مذکور با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه با رها کردن خورو فرار کرد ولی همچنان ماموران برای دستگیری فرد مورد نظر تلاش می‌کنند.
 حسین‌زاده با بیان اینکه دستگیر کردن این مجرم در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، گفت: استفاده از برنامه‌های ماهواره‌ای تاثیر مخربی در فکر و ذهن اقشار مختلف مردم بر جای می‌گذارد لذا مبارزه با تهیه و توزیع‌کنندهای این قبیل تجهیزات در دستور کار پلیس قرار گرفته است بنابراین برای محقق شدن این امر باید شهروندان و خانواده‌ها نیز با مسئولان همکاری کنند.
فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار داشت: نسل جدید سرمایه‌های این کشور و آینده ‌ساز میهن اسلامی ما قلمداد می‌شوند از این رو می‌طلبد متولیان رسانه‌های جمعی، والدین و مربیان مدارس در راستای پرورش درست نوجوانان و جوانان گام بردارند و در این راستا از انجام دادن هیچ کوششی دریغ نورزند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول