اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

دستگیری 158 عامل توزیع تجهیزات ماهواره در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: سال جاری 158 نفر از عوامل توزیع تجهیزات ماهواره در آذربایجان غربی دستگیر شدند.

دستگیری 158 عامل توزیع تجهیزات ماهواره در آذربایجان غربی
خیبر تیبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در راستای دستگیری عاملان توزیع ماهواره در استان مقامات قضایی همسو با نیروی انتظامی در تلاش هستند.
وی با بیان اینکه مبارزه با گسترش تجهیزات گیرنده ماهواره در استان با شدت هر چه تمام‌تر ادامه دارد، تصریح کرد: در این زمینه در سطح استان گام‌های موثرتری برداشته شده است.
این مسئول با بیان اینکه افراد دستگیر شده شامل توزیع کنندگان عمده و قاچاقچیان ماهواره بودند، افزود: طرح جمع‌آوری تجهیزات گیرنده از ماهواره به منظور صیانت از حریم امنیت اخلاقی جامعه، صیانت از خانواده، مقابله با جنگ نرم، بسترزدایی جرم و مقابله با باندهای جرم انجام می‌گیرد.
وی اعلام کرد: در ماه جاری 3 هزار و 27 دستگاه تجهیزات گیرنده از ماهواره در استان کشف شده است.
تیبا با بیان اینکه تجهیزات گیرنده از ماهواره ابزار جنگ نرم دشمن است، خاطرنشان کرد: دشمن با تهیه برنامه‌های متنوع سعی در ایجاد مشغولیت ذهنی برای جوانان دارد و بر این اساس تلاش می‌کند فرهنگ بی‌بند و باری را در بین جوانان رواج دهد.
وی از هم پاشیدن خانواده‌ها را از دیگر مواردی عنوان کرد که دشمن به دنبال آن است، گفت: ماهواره عوامل مخرب متعددی دارد که باید خانواده‌ها نسبت به این موارد توجه بیشتری داشته باشند.
این مسئول گفت: دشمنان با به راه‌انداختن جنگ نرم بحث اسلام ستیزی را مورد توجه قرار داده‌اند که می‌توان با آگاه‌سازی جامعه این توطئه‌ها را خنثی کرد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول