اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با قیام 19 دی

کتاب حماسه ماندگار 19 دی چاپ شد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از چاپ کتاب حماسه ماندگار 19 دی خبر داد.

کتاب حماسه ماندگار 19 دی چاپ شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، حسین نیازمند اظهار داشت: این کتاب که به بررسی علل و ریشه‌های قیام 19 دی ماه 56 می‌پردازد در تیراژ دو هزار نسخه چاپ و در بین کاروان راهیان 19 دی توزیع خواهد شد.
وی همچنین از چاپ و توزیع کتاب لوح محفوظ و گزارش نخستین جشنواره و نمایشگاه نرم‌افزارهای قرآنی خبر داد.
مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه گفت: این کتاب شامل بخش‌های متنوع اهداف جشنواره و نمایشگاه، گفت‌وگو با مسئولین استان، مراحل داوری، نتایج بخش‌های مختلف داوری، آثار رسیده، عنوان‌های مختلف نمایشگاه و گزارش تصویری است.
وی افزود: همچنین به مناسبت این ایام حدود 500 عدد لوح فشرده بیداری، نخستین مجموعه چند رسانه‌ای پیشرفته در زمینه دشمن شناسی و صهیونیسم توزیع شد.
این لوح فشرده به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی ترجمه شده و شامل بخش‌های مصاحبه اختصاصی با وزیر و معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماهنگ بیداری، نماهنگ دوباره سبز خواهد شد، دکلمه اشعار فلسطین، مستند کاروان آزادی و بازدید مجازی از مسجد الاقصی و قبه الصخره، انیمیشن شهید نوجوان محمد الدوره و انیمیشن کبوتر و صلح است که به همت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید شده است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول