اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام استاندار قم به مناسبت حماسه 19 دی

19 دی حکایت "انا فتحنا لک فتحا مبینا" بر لب‌های تفتیده انقلاب بود

خبرگزاری فارس: استاندار قم با صدور پیامی فرارسیدن یوم‌الله 19 دی را گرامی داشت و اعلام کرد: یوم الله 19 دی نقطه شروع مبارزه‌ای بی امان بود که تا لحظه سقوط حکومت مستبد طاغوت ادامه یافت و حکایت "انا فتحنا لک فتحا مبینا" بر لب‌های تفتیده انقلاب بود.

19 دی حکایت "انا فتحنا لک فتحا مبینا" بر لب‌های تفتیده انقلاب بود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در این پیام تاکید کرده است: نوزدهم دی ماه، تداعی‌گر روزی است که مردم غیور و انقلابی قم، شهر خون و حماسه و قیام و شهادت، با هدایت و رهبری روحانیت همواره پیشگام برای دفاع و صیانت از حریم اسلام، ولایت و مرجعیت به پا خواست و پایه‌گذار حماسه‌ای عظیم و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی شد. حماسه بزرگ و با شکوهی که به عنوان نقطه عطف و یک روز ماندگار، همواره بر تارک تاریخ زرین انقلاب اسلامی می‌درخشد.
در ادامه این پیام اضافه شده است: درج یک مقاله توهین آمیز در هفدهم دی ماه 56، به ساحت مقتدای ملت، خمینی کبیر، بسان جرقه‌ای بر انبار خشم ملت بود که شعله آن از قم مقدس زبانه کشید و همچون انفجاری مهیب، نظام سلطنتی را در جهنم سوزانی که خود مسبب و پدید آورنده آن بود نابود کرد. در چنین روزی خروش انقلابی مردم مؤمن و ولایتمدار شهر بیداری و بصیرت و پیش‌قراولان عرصه جهاد و شهادت در قلب سکوت و خفقان و سیاهی پیچید و خواب پریشان دژخیمان پهلوی را بر آشفت.
در بخش دیگری از این پیام خاطرنشان شده است: یوم الله 19 دی نقطه شروع مبارزه‌ای بی‌امان بود که تا لحظه سقوط حکومت مستبد طاغوت ادامه یافت و حکایت «انافتحنا لک فتحا مبینا» بر لب‌های تفتیده انقلاب بود. امروز با گذشت سال‌ها از حماسه 19 دی و رویش جوانه‌های درخت سرخ انقلاب و سبز شدن شکوفه‌های استقلال و آزادی در بهمن 57، این ملت همچنان در دفاع از اصول و ارزش‌های اولیه انقلاب و آرمان‌های ناب امام راحل و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت استوار و ثابت قدم بوده و ذره‌ای از اهداف و آرمان‌های خود عدول نکرده و موج بیداری اسلامی در منطقه، عجز و استیصال قدرت‌های استکباری و زوال جریان فتنه، بیانگر قدرت و اقتدار معنوی نظام، نوید امیدبخشی از آینده نظام جمهوری اسلامی و صدور انقلاب ایران اسلامی را به دنیا می‌دهد.
در ادامه این پیام خاطرنشان شده است: در سالروز آن حماسه جاودان، یاد و خاطره حماسه آفرینان این قیام ماندگار و تمام شهدای اسلام و انقلاب را گرامی داشته و خالصانه‌ترین درودها را به روان پاکشان تقدیم می‌کنیم. امید که با حرکت بر حول محور ولایت و تکیه بر بصیرت و آگاهی که عامل اصلی خنثی سازی توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان است نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان پرشتاب در مسیر تعالی و پیشرفت گام برداشته و زمینه تحقق حکومت جهانی را فراهم کند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول