اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

19 دی 57 طومار 2500 ساله ستمشاهی در هم پیچید

خبرگزاری فارس: آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: 19 دی 1357 همان روزی است که در تاریکی استبداد و ستم، روزنه‌ها به سوی روشنایی گشوده و روند انقلاب به گونه‌ای شکل گرفت که طومار دو هزار و 500 ساله نظام ستمشاهی در مدت زمان کوتاهی در هم پیچیده شد.

19 دی 57 طومار 2500 ساله ستمشاهی در هم پیچید
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز قیام خونین مردم قم در 19 دی 1357، اظهار داشت: نوزدهم دی‌ ماه در میان روزهای انقلاب همچون خورشیدی در آسمان نیلگون می‌درخشد، خورشیدی که در فصل سرما نهضت اسلام را گرمایی دوباره بخشید و امید به فتح را در دل‌ها زنده کرد.
وی در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه 19 دی 1357 سالروز قیام خونین مردم قم و جاری شدن آیه « إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُّبِینًا » بر لب‌های تفتیده انقلاب می‌باشد، آمده است: این روز یادآور حماسه بزرگ و باشکوهی است که برگ دیگری از کتاب زرین انقلاب اسلامی را رقم زد و پیوند مردم را با روحانیت و مرجعیت و امام راحل به اثبات رساند.
امام جمعه اراک در این بیانیه افزود: نوزد‌هم دی تبلور شکوهمند اراده ملت مسلمان ایران در پاسداری از حریم اسلام و قرآن و ولایت بود.
دری نجف‌آبادی در ادامه این بیانیه آورده است: اینجانب در سالروز فرا رسیدن سالروز قیام خونین 19 دی، یاد و خاطره شهدای مظلوم و گلگون کفن این قیام و همه شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و امام راحل(قدس) را گرامی داشته و خالصانه‌ترین درودها را به روان پاکشان تقدیم می‌کنم و در پایان با توجه به پیچیده‌تر شدن توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی علیه مردم و نظام، به گروه‌ها، احزاب و دلسوزان و مدافعان انقلاب اسلامی یادآور می‌شوم که امروز نسل 19 دی رسالت و وظیفه‌ای بس سنگین و مهمی در انتقال روحیه و انگیزه‌های مبارزاتی و اعتقادی قیام خونین 19 دی و پیروزی انقلاب اسلامی به جوانان نسل سوم را بر دوش دارند.
امید است خداوند متعال در سایه توجهات حضرت بقیةا...الاعظم (ارواحنا فداه) توفیق ادامه راه پر فروغ شهدای اسلام و حراست از دستاوردها و برکات عظیم انقلاب اسلامی را به همه ما عطا فرماید.
انتهای پیام/ی30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول