اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

19 دی چاشنی حرکت عظیم مردم در انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: 19 دی چاشنی حرکت عظیم مردم در انقلاب اسلامی بوده و روز به یادماندنی است و همه شهرها با الگوگیری از قم به فریاد علیه ظلم و ستم پرداختند.

19 دی چاشنی حرکت عظیم مردم در انقلاب اسلامی است
حجت‌الاسلام سید جلال رضوی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به سالروز 19 دی اظهار کرد: خیزش مردم شهیدپرور قم در 19 دی یکی از بارقه‌های امیدبخش در شکل‌گیری انقلاب اسلامی است که با محوریت مراجع و امام خمینی(ره) رقم خورد و در نتیجه اکنون شاهد بیداری، اتحاد و انسجام در بین همه طبقات جامعه به ویژه طلاب و روحانیون هستیم.
وی خاطرنشان کرد: 19 دی مشت محکمی به یاوه‌گویی‌های جراید، مطبوعات دشمن اهداف امام خمینی(ره) بود و خون شهدای این روز به کوچه‌های شهر قم گرمای مضاعف بخشید.
مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به تحلیل 19 دی گفت: خواص در 19 دی دارای بصیرت بودند و با این ویژگی توانستند با مردم همخوانی، همفکری و پیوند ایجاد کنند و در نتیجه شاهد عقب راندن دشمن از مباحث سیاسی و فرهنگی باشند.
وی خاطرنشان کرد: امروز 19 دی و خیزش‌ها از شهر قم به همه جهان اسلام انتشار پیدا کرده و در خیابان‌های بحرین، عربستان، یمن، مصر، لیبی و کشورهای به پاخاسته همان شعارهایی داده می‌شود که در خیابان‌های قم در 19 دی سر داده می‌شد.
رضوی‌مهر با بیان اینکه پیام این روز حرکت‌ بر محوریت ولایت فقیه است، عنوان داشت: 19 دی از روزهای همیشه ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و پیامد این روز حرکت‌ اسلامی بر مبنای روحانیت و رهبران دینی است و ما در دوران کنونی وظیفه داریم به حفاظت عمود خیمه ولایت و نظام بپردازیم.
وی با اشاره به نقش انقلاب در بیداری‌های اسلامی گفت: 19 دی چاشنی حرکت عظیم مردم در انقلاب اسلامی بوده و روز به یادماندنی است و همه شهرها با الگوگیری از قم به فریاد علیه ظلم و ستم پرداختند.
مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: 19 دی بازخوانی خواسته‌های امام بود که در 22 بهمن به وقوع پیوست و دشمن را از صحنه مقاومت خارج کرد.
وی ابراز امیدواری کرد: 19 دی مانند 9 دی یکی از تاریخ‌های ماندگار کتاب قطور مبارزات مردم ایران اسلامی ما محسوب می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول