اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم:

تمام انحرافات حاصل توجه به منافع شخصی و باندی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با تاکید بر لزوم پرهیز از افراط و تفریط در موضع‌گیری‌ها و اظهارنظرها گفت: تمام انحرافات از توجه به منافع شخصی و باندی و گروهی و عدم توجه به رضای پروردگار حاصل می‌شود.

تمام انحرافات حاصل توجه به منافع شخصی و باندی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در جلسه هم اندیشی به مناسبت دهه بصیرت و قیام 19 دی که در سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد با گرامیداشت قیام سرنوشت‌ساز مردم قم در 19 دی سال 56، اظهار داشت: قیام تاریخی و سرنوشت‌ساز 19 دی سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی و نهضت عظیم امام خمینی(ره) و 9 دی در حقیقت یک تجدید بیعت با این حرکت عظیم تاریخی است.
وی ادامه داد: طبق فرمایش خداوند از بین مومنان، جمعی هستند که از سر صدق و راستی با خدا عهد بستند و حرکت خودشان را بر اساس این پیمان تنظیم می‌کنند و این افراد به دو دسته تقسیم می‌شوند که بعضی‌ها در پیشاپیش حرکت به شهادت می‌رسند و دسته دیگر در ادامه نهضت و حرکت منتظر شهادت می‌مانند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد: اگر انسان در زندگی خود با خداوند عهد و پیمان بسته و بر اساس آن حرکت کند هیچ گاه دچار مشکلات نمی‌شود و اگر بر عهد خود پایبند نباشد دچار تزلزل و انحراف از صراط مستقیم می‌شود.
اسکندری بیشترین مشکلات بشر را ناشی از عدم شناخت درست و غفلت از خالق و معبود یکتا دانست و تاکید کرد: برخی‌ها برای رسیدن به بهشت و دوری از جهنم، خداوند را عبادت می‌کنند که این عبادت نوعی عبادت کاسب‌کارانه است در حالی که باید ببینیم چه کسی ما را آفریده و زنده نگه داشته است، او مقصود است نه بهشت و دوری از جهنم او.
معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: عالم آئینه تمام نمای وجود حق است و مومن واقعی عزم خود را برای رسیدن به منافع اخروی و عبادت خالق هستی جزم می‌کند.
وی با بیان اینکه تمام انحرافات از توجه به منافع شخصی و باندی و گروهی حاصل می‌شود، اظهار داشت: باید مراقب باشیم که زبانمان آزاد و دهانمان باز نباشد که هر چه دلمان می‌خواهد به هر کسی بگوئیم.
اسکندری بر لزوم پرهیز از افراط و تفریط تاکید کرد و گفت: باید مسیر حق را طی کنیم، اما فکر نکنیم چون در مسیر حق هستیم مجازیم به هر باطلی دامن بزنیم.
وی با تاکید بر اینکه نباید از شعارهای ظاهری افراد فریب خورد، تاکید کرد: کسانی با محمل قرار دادن حمایت از ارزش‌ها وارد عرصه شدند و مقابل ولایت فقیه تیغ کشیدند و هنوز هم تیغ در دست دارند، یعنی پیروی از ولایت فقیه تنها به شعار دادن و دشمنی‌کردن با افراد دیگر نیست، بلکه سیره اهل بیت(ع) و امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری برای ما الگوست.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول