اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دشتی خبر داد

تحقق 100 درصدی اشتغال مصوب در شهرستان دشتی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی از تحقق 100 درصدی اشتغال مصوب در شهرستان دشتی خبر داد.

تحقق 100 درصدی اشتغال مصوب در شهرستان دشتی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی دیبا صبح امروز در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان دشتی اعلام کرد: این اداره در راستای اجرایی کردن اهداف دولت و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر ایجاد اشتغال جدید از محل تفاهمنامه سال 90 این اداره با جدیت، تلاش و پیگیری و با برگزاری جلسات متعدد با رئیس مجمع امور صنفی و اتحادیه‌های صنفی تحت پوشش، ایجاد اشتغال را در راس برنامه‌ها و دستور کار سال 90 خود قرار داده است.
وی تصریح کرد: اشتغال مصوب شده در حوزه بازرگانی از محل تفاهم‌نامه سال 90 این شهرستان به تعداد 151 نفر بوده که این اداره موفق شده این مهم را به مرحله اجرایی رسانده و به صورت 100درصد محقق کند.
دیبا خاطر نشان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی با برنامه‌ریزی منسجم توانسته است به میزان 152 نفر اشتغال جدید ایجاد و توسط کارشناس اشتغال اداره در سامانه رصد به ثبت برساند که تحقق این مهم نشان‌دهنده پیگیری‌های مجدانه و مستمر کارشناس اشتغال این اداره است.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی همچنین گفت: 70 درصد از واحدهای صنفی شهرستان دشتی به دستگاه کارت‌خوان بانکی تجهیز شدند.
وی افزود: در راستای تحقق و اجرایی کردن اهداف و سیاست‌های دولت الکترونیک و سازمان متبوع مبنی بر تجهیز واحدهای صنفی به دستگاه کارت‌خوان بانکی این اداره با برگزاری جلسات متعدد با روسای بانک‌های عامل، رئیس مجمع امور صنفی و روسای اتحادیه‌ها تجهیز واحدهای صنفی را به دستگاه کارت‌خوان بانکی به صورت مستمر و با جدیت در دستور کار قرار داده است.
دیبا گفت: اداره صنعت،معدن و تجارت این شهرستان موفق شده تا پایان آذر ماه سال جاری 70 درصد از واحدهای صنفی را به دستگاه کارت‌خوان بانکی مجهز و در سامانه اصناف به ثبت برساند .
این مقام مسئول همچنین از زحمات و همکاری صمیمانه فرماندار شهرستان، رئیس مجمع، روسای اتحادیه‌های صنفی و روسای بانک‌های شهرستان در اجرایی کردن طرح تجهیز واحدهای صنفی به سیستم‌های مکانیزه فروش تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/صا20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول