اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه خبر داد

تحقق 90 درصدی تعهد اشتغال در بشرویه

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه با اشاره به اختصاص سهمیه به میزان یک ‌هزار و 127 فرصت شغلی در سفر چهارم ریاست جمهوری توسط دستگاه‌های دولتی گفت: تاکنون 90 درصد سهمیه ابلاغی این شهرستان محقق شده است.

تحقق 90 درصدی تعهد اشتغال در بشرویه
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند غلامرضا پورسلطانی صبح امروز در جمع مسئولان بشرویه اظهار داشت: یکی از دستورات موکد مقام معظم رهبری و ریاست‌جمهوری ایجاد اشتغال پایدار برای قشر جوان و جویای کار است.
وی از اختصاص اعتباری بالغ بر یک‌ میلیارد و 670 میلیون تومان برای تسهیلات مشاغل خانگی خبر داد.
فرماندار بشرویه گفت: طرح توسعه مشاغل خانگی در صورتی که به سرعت و به خوبی اجرا شود می‌تواند زمینه اشتغال پایدار و توسعه اقتصاد و تولید را فراهم کند.
پورسلطانی یادآور شد: از مسئولان ادارات و نهادهایی که تاکنون نتوانسته‌اند به تعهدات خود عمل کنند می‌خواهیم تا در فرصت باقیمانده نسبت به تعهدات کامل خود تلاش جدی کنند.
بخشدار مرکزی بشرویه نیز زمان تکمیل پرونده متقاضی  تسهیلات مشاغل خانگی را کوتاه دانست و خواستار افزایش این زمان از 15 روز به 20 روز شد.
علی سلطان‌زاده از بانک‌های عامل خواست تا در ارائه  تسهیلات به متقاضیان روستایی همکاری و مساعدت بیشتری کنند.
دبیر کمیته اشتغال شهرستان‌های فردوس و بشرویه نیز با توجه به استقبال خوب متقاضیان مشاغل‌خانگی از مسئولان استانی خواست تا سهم اعتبارات تسهیلاتی این شهرستان را افزایش دهند.
رضا سروری با توجه به استقبال خوب متقاضیان مشاغل خانگی از مسئولان استانی خواست تا سهم اعتبارات تسهیلاتی این شهرستان را افزایش دهند.
وی از اداراتی که تاکنون نسبت به تعهدات خود عمل نکرده و یا بسیار کم به تعهدات خود عمل کرده‌اند خواست تا هرچه سریع‌تر نسبت به افزایش رشته‌های شغلی معرفی شده در سامانه ثبت اطلاعات از 214 رشته به 304 رشته به جامعه هدف خود اطلاع‌رسانی کنند.
انتهای پیام/غ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول