اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری صورت گرفت؛

کمک ۲ میلیارد ریالی هلال احمر چهارمحال و بختیاری به محرومان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال برای کمک به محرومان و امداد رسانی نزدیک به ۲ میلیارد ریال کمک‌های مردمی و خیرین در استان هزینه شده است.

کمک ۲ میلیارد ریالی هلال احمر چهارمحال و بختیاری به محرومان
محمد فروغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر افزون بر ۴۰ هزار داوطلب امداد و نجات در استان مشغول به فعالیت هستند.
وی امدادرسانی به آسیب‌دیدگان حوادث و بلایای طبیعی را رویکرد اصلی جمعیت هلال احمر این استان عنوان کرد و گفت: شناسایی، جمع‌آوری و ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی به آسیب‌دیدگان حوادث سه مأموریت اصلی سازمان داوطلبان است که این سازمان با بهره‌گیری از خدمات اعضا و داوطلبان جمعیت در راستای اهداف و فعالیت‌های انسان‌دوستانه و عام‌المنفعه در دستور کار قرار داده است.
فروغی در ادامه با اشاره به میزان کمک‌های این نهاد به محرومان، گفت: از ابتدای امسال برای کمک به محرومان و امداد رسانی نزدیک به ۲ میلیارد ریال کمک‌های مردمی و خیرین در استان از سوی جمعیت هلال احمر این استان هزینه شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین در این مدت ۱۲۰ میلیون ریال در قالب افطاری و کمک به نیازمندان، ۸۰۰ میلیون ریال در قالب طرح‌های حمایتی محرومین، ۷۰۰ میلیون ریال در قالب کمک به مردم سومالی و ۳۵۰ میلیون ریال در قالب کمک‌های درمانی به بیماران نیازمند هزینه شده است.
وی با اشاره به اهداف فراروی این سازمان، گفت: جذب، سازماندهی و انسجام فعالیت‌ها و خدمات داوطلبانه در راستای حمایت از آسیب‌دیدگان حوادث و سوانح مختلف و نیز نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر با بهره‌گیری از توان و مساعدت افراد و اقشار توانمند از مهم‌ترین اهداف فرآروی این سازمان است.
فروغی اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های خیریه داوطلبانه به منظور کاهش آسیب‌ها و خسارات ناشی از حوادث و سوانح در مناطق حادثه دیده را از خدمات داوطلبان در هنگام بروز حوادث و سوانح عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات حمایتی شامل انواع حمایت‌های روانی، بازتوانی پس از حادثه و کمک‌های نقدی و غیرنقدی به آسیب‌دیدگان حوادث و سوانح از دیگر خدمات ارائه دهنده داوطلبان در هنگام بروز حوادث و سوانح است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول