اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

حضور به موقع رئیس سازمان بهزیستی در محل آتش‌سوزی قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: حضور به موقع رئیس سازمان بهزیستی تنها حدود هشت ساعت پس از آتش‌سوزی شب گذشته در مجتمع نگهداری معلولان بهزیستی آل یاسین شهر بوشهر در این مجتمع قابل تقدیر و ستودنی است.

حضور به موقع رئیس سازمان بهزیستی در محل آتش‌سوزی قابل تقدیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش صبح امروز در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به حادثه آتش‌سوزی چهارشنبه‌ شب اظهار داشت: این اقدام قابل ستایش رئیس سازمان بهزیستی کشور به اطلاع رئیس جمهوری رسانده می‌شود.
وی افزود: حضور آقای هاشمی برای بررسی این حادثه و پیگیری اقدامات لازم برای درمان مصدومان این حادثه بیان کننده توجه مسئولان ارشد بهزیستی به معلولان است.
استاندار بوشهر یادآور شد: انتظار داریم اکنون که آقای هاشمی در بوشهر حضور دارند از سه مرکز فعال نگهداری از معلولان شهر بوشهر بازدید کنند و در صورت نیاز اقدامات ایمنی لازم در این مراکز انجام شود.
جهانبخش اضافه کرد: امیدواریم با تجهیز مراکز نگهداری از معلولان به سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی دیگر شاهد وقوع چنین حوادث تلخی نباشیم.
رئیس سازمان بهزیستی نیز در این نشست گفت: حادثه آتش‌سوزی شب گذشته در مجتمع نگهداری معلولان آل یاسین بوشهر حادثه‌ای تلخ و دردناک بود و با خانواده‌های حادثه‌دیدگان ابراز همدردی می‌کنیم.
همایون هاشمی افزود: پس از وقوع این حادثه برای رسیدگی به این مسئله با اولین پرواز در بوشهر حضور یافتیم تا از نزدیک و در کوتاه‌ترین زمان به این امر رسیدگی شود.
وی اضافه کرد: در بازدید از این مرکز مظلومیت استان بوشهر را دیدیم که در حالی که گاز ما توسط این استان تامین می‌شود هنوز بخش‌هایی از آن گاز ندارند.
هاشمی تاکید کرد: برای جلوگیری از بروز این دست حوادث مراکز نگهداری از معلولان را به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی ایمن مجهز می‌کنیم.
بر اثر وقوع آتش‌سوزی چهارشنبه شب در محل مجتمع نگهداری معلولان آل یاسین بوشهر متاسفانه 18 نفر مصدوم شدند که از این تعداد سه نفر جان خود را از دست دادند.    
علت آتش‌سوزی شب گذشته در مرکز نگهداری معلولان آل یاسین بوشهر اتصالی برق اعلام شده است.
انتهای پیام/صا30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول