اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد

رأی شورای شهر اردبیل به تشکیل سازمان حمل و نقل اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: با اکثریت رأی اعضای شورای شهر اردبیل اساسنامه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری اردبیل و حومه به تصویب رسید.

رأی شورای شهر اردبیل به تشکیل سازمان حمل و نقل اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری عصر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: اعضای شورای شهر اردبیل به اتفاق نظر به تشکیل سازمان حمل و نقل عمومی، بار و مسافر اردبیل و حومه رأی دادند.
وی تصریح کرد: این سازمان با ادغام دو سازمان قبلی اتوبوسرانی و تاکسیرانی اردبیل با تغییر در اساسنامه شکل گرفته و هدف از تشکیل این سازمان کاهش معضلات ترافیک شهری و همچنین تکیه بر برنامه‌های الگویی در این زمینه است.
سرداری با قدردانی از جواد زنجانی نایب رئیس شورای شهر اردبیل در ساماندهی و شکل‌دهی اساسنامه این سازمان خاطر نشان کرد: نامگذاری آن از نوع تیپ کشوری است و ما با تغییراتی که در اساسنامه انجام دادیم، مصمم هستیم این سازمان را به کاراترین سازمان در حوزه خدمات‌رسانی به مردم تبدیل کنیم.
این مسئول در ادامه سخنان خود با انتقاد از رویه شورای حل اختلاف استان در رد مصوبات مورد اختلاف فرمانداری و شورای استان با شورای شهر اردبیل اضافه کرد: شورای حل اختلاف استان مصوباتی را لغو کرده است که بیشتر به نفع مردم در حوزه سرمایه‌گذاری و تسریع امور خدمات‌رسانی بوده است.
رئیس شورای شهر اردبیل خواستار دعوت رئیس شورا یا شهردار اردبیل برای حضور در جلسات شورای حل اختلاف اردبیل حتی بدون حق رأی برای تبیین و روشنگری بیشتر مصوبات و اهداف شورا و شهرداری شد.
در این جلسه تمامی مصوبات رد شده شورا در شورای حل اختلاف استان مورد بررسی قرار گرفت و در این زمینه مقرر شد نامه‌ای به امضای رئیس شورای شهر اردبیل به استاندار اردبیل نگارش شود تا در آن اظهار گلایه و ناخرسندی اعضا از رد برخی مصوبات قانونی از سوی شورای حل اختلاف اعلام شود.
در این جلسه همچنین معاون اداری، مالی شهرداری اردبیل از تشکیل دبیرخانه شورا در شهرداری خبر داد و تصریح کرد: تشکیل این مجموعه به تعامل مثبت شورا با شهرداری و همچنین شورا و شهرداری با برخی ارگان‌های دیگر کمک می‌کند.
سید مرتضی حسنوی خاطر نشان کرد: دبیرخانه شورا قرار است در شهرداری تشکیل شود تا پل ارتباطی بین شورا، شهرداری با فرمانداری و حتی شورای استان باشد.
یکی دیگر از اعضای شورای شهر اردبیل در این جلسه با انتقاد شدید از وضعیت نابسامان خدمات شهرداری آن را ناشی از ضعف مدیریت در این حوزه اعلام کرد.
اصلانیان با یادآوری این‌که در حوزه خدمات شهری به ویژه جمع‌آوری زباله ضعف مشهودی را در اکثر مناطق شهرداری مشاهده می‌کنیم، اضافه کرد: این ضعف باید با تقویت مدیریت در حوزه خدمات شهری برطرف شود.
یکی دیگر از اعضای شورای شهر اردبیل نیز پیشنهاد اعمال تعطیلی یک ماهه زمستانی برای شورای شهر اردبیل را داد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول