اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح آبرسانی به منطقه ایزدخواست خبر داد

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی طرح آبرسانی به ایزدخواست

خبرگزاری فارس: مجری طرح آبرسانی به منطقه ایزدخواست گفت: طرح میان‌مدت آبرسانی به شهر ایزدخواست از کوه‌های مروارید تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی طرح آبرسانی به ایزدخواست
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان فارس، مجری طرح آبرسانی به منطقه ایزدخواست اظهار داشت: طرح میان‌مدت آبرسانی به شهر ایزدخواست از کوه‌های مروارید واقع در 45 کیلومتری شمال شرق این شهر مراحل پایانی خود را طی می‌کند.
ایوب جمشیدی ادامه داد: این پروژه شامل حفر و تجهیز دو چاه آهکی با میزان آبدهی 70 لیتر بر ثانیه، احداث یک مخزن یک‌هزار مترمکعبی جمع‌آوری در ابتدای مسیر و یک مخزن 2 هزار و 500 مترمکعبی ذخیره همراه با ساخت سه مخزن تعادل فشار 200 مترمکعبی و 45 کیلومتر لوله‌گذاری با لوله‌های فلزی در قطرهای 250 و 300 متری است.
جمشیدی گفت: هزینه اجرایی تمام طرح در حدود 67 میلیارد ریال بوده که تاکنون با صرف 40 میلیارد ریال این پروژه 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
مجری طرح آبرسانی به منطقه ایزدخواست در ادامه تصریح کرد: تاکنون حدود 37 کیلومتر از مسیر خط انتقال اجرا شده و برای اتمام این پروژه اعتباری در حدود 27 میلیارد ریال مورد نیاز است.
وی خاطر نشان کرد: با اتمام این طرح و بهره‌برداری از آن 7 هزار نفر از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.
همچنین جلال موسوی مدیر دفتر خدمات مشترکان این شرکت اظهار داشت: در 9 ماه نخست سال جاری 18 هزار و 217 انشعاب آب در شهرهای استان فارس به مشترکان جدید واگذار شده است که با اضافه شدن این تعداد در حال حاضر 524 هزار و 991 مشترک آب در سراسر این استان زیر پوشش خدمات آبرسانی آبفای شهری فارس هستند.
وی افزود: بیشترین واگذاری انشعاب در شهرهای جهرم، آباده، فسا، لامرد، مرودشت و کازرون بوده است.
انتهای پیام/آ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول