اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های نماز جمعه صورت گرفت

انتقاد آیت‌الله نعیم‌‌آبادی از وضعیت شبکه آبرسانی بندرعباس

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه به دلیل عمر بالای شبکه آبرسانی بندرعباس این شبکه به فرسودگی رسیده است، گفت: سلامت آب شرب بندرعباس را زیر سئوال نمی‌برم اما باید کارشناسان متوجه تاثیرات نامطلوب فرسودگی شبکه بر کیفیت آب مصرفی مردم باشند.‌

انتقاد آیت‌الله نعیم‌‌آبادی از وضعیت شبکه آبرسانی بندرعباس
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامعلی نعیم‌‌‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در حال نشان دادن آثار خود بر مردم و ملت‌های جهان است اظهار داشت: تاکنون یکی از شعارهای که در امریکا جاذبه داشت حمایت از اسراییل بود که دیده می‌شود طی روزهای اخیر یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در آمریکا شعاری بر خلاف این شعارهای سابق داده که مورد استقبال بسیاری از مردم این کشور قرار گرفته است.
وی با اشاره به شعارهای این کاندیدا افزود: وی وعده جمع‌آوری پایگاه‌های نظامی آمریکا در سراسر دنیا داده و گفته است که کاری به اسرائیل نخواهیم داشت.
امام جمعه بندرعباس ادامه داد: استقبال مردم آمریکا از این کاندیدا نشان از این دارد که مردم این کشور خواسته‌های بسیار متفاوتی نسبت به دولتشان دارند.
نعیم آبادی با بیان اینکه اوباما به نحوی تلاش می‌کند با ایران کنار بیاید، اضافه کرد: اوباما نیز می‌داند که ایران طرفداران زیادی دارد و از این طریق می‌خواهد برای خود رای جمع کند.
نعیم آبادی با بیان اینکه اندیشه‌های دفاع از ملت فلسطین و دیگر ملل مظلوم دنیا که طی سه دهه اخیر توسط انقلاب اسلامی ایران مطرح شده در حال همه‌گیر شدن در کشورهای مختلف به ویژه در بین ملل آمریکا و غرب است.
به گفته وی دستاوردهای انقلاب در این زمینه به حدی است که امروز کاندیداهای ریاست جمهوری در آمریکا پیرو خواسته‌های ملت خود دم از عدم حمایت از اسرائیل می‌زنند.
امام جمعه بندرعباس افزود: اکر روزی آمریکا از حمایت اسرائیل دست بکشد چنان گوش اسرائیل را خواهیم کشید که درس عبرتی برای سایر ستمگران دنیا باشد.
وی با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر و برگزاری انتخابات مجلس طی ماه‌های پایانی سال افزود: مهم‌ترین نسخه در اقتدار هر چه بیشتر ملت ایران حضور در این چنین صحنه‌هایی است.
نعیم آبادی یادآور شد: اگر ملت ایران در صحنه حضور پیدا کند، مستضعفان دنیا امید پیدا می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: مردم باید بدانند که جریان‌های انحرافی چه آنهایی که دستشان رو شده و چه آنهائی که دستشان رو نشده همه می‌خواهند مجلس را قبضه کنند.
وی بیان داشت: یکی خواب در اختیار گیری 150 کرسی در مجلس را دیده و دیگر نیز از راه‌های مختلف برای جمع‌آوری رای استفاده می‌کند.
نعیم آبادی بدون اشاره به نام و یا شخصی خاص افزود: کسانی که برای در اختیار گیری تعداد کثیری از کرسی‌های مجلس و پیش آوردن حوادث آتی نقشه کشیده‌اند را ناکام بگذارند.
وی تصریح کرد: وقت آن رسیده که معیارهای مجلس توسط مدرسان، اساتید دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه به مردم یادآوری شود.
این مسئول با بیان اینکه مجلس در امور مختلف حرف اول را می‌زند، اضافه کرد: باید کسی را به مجلس فرستاد که توانائی حل مشکلات و مسائل را داشته باشد.
وی در ادامه سخنان خود خواستار بهتر شدن به گفته او «مدیریت عقلانی آموزش و پرورش» شد.
نعیم آبادی همچنین از مسئولان خواست که به کیفیت آب شرب شهرهای استان توجه بیشتری کنند.
وی اضافه کرد: تعویض لوله‌های فرسوده در شهر بندرعباس باید مورد توجه باشد.
امام جمعه بندرعباس افزود: سلامت آب شرب تحویلی به مشترکان بندرعباس را زیر سئوال نمی‌برم اما باید پرسید که در واکنش‌های پیرامون لوله‌های فرسوده و بعضا ترک دار شهر بندرعباس با آب درون لوله‌ها که مردم به طور مستقیم آن را مصرف می‌کنند چه تاثیراتی گذاشته می‌شود.
نعیم آبادی در پایان همانند هفته‌های گذشته بار دیگر به اهمیت ساماندهی خورهای شهر بندرعباس تاکید کرد.
انتهای پیام/ط4000/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول