اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد:

تولید روزانه 116 میلیون‌ مترمکعب گاز در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم از تولید روزانه 116 میلیون‌ مترمکعب گاز در پالایشگاه جم خبر داد.

تولید روزانه 116 میلیون‌ مترمکعب گاز در پالایشگاه جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی عصر امروز در نشست با کارکنان و مدیران پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه گاز جم در تامین سبد انرژی کشور نقش بسیار مهمی دارد و این مجموعه پس از مجتمع گاز پارس‌جنوبی دومین تولیدکننده گاز در کشور است.
وی افزود: تولید حداکثری و افزایش بهره‌وری در این پالایشگاه در دستور کار این پالایشگاه قرار دارد و همه باید در این راستا تلاش کنند.
مدیرعامل پالایشگاه جم از تولید روزانه 116 میلیون‌ مترمکعب گاز در این پالایشگاه خبر داد و خاطر نشان کرد: با تولید حداکثری و دستیابی به رکود تولید روزانه 116 میلیون متر مکعب گاز، این شرکت بار دیگر مانند سال گذشته در اوج زمستان در خدمت صنعت گاز کشور قرار دارد.
اسلامی تصریح کرد: شرکت پالایش گاز فجر جم در استمرار روند تولید خود تاکنون با مشکل خاصی روبه‌رو نبوده و با تمام قوا برای عبور از فصل زمستان و گازرسانی به کشور آماده است. 
وی عنوان داشت: پالایشگاه فجر جم قسمتی از گاز فازهای 6 ،7 و 8 پارس‌جنوبی را نیز دریافت می‌کند و با افزایش خوراک، تولید روزانه گاز پالایشگاه نیز بالاتر خواهد رفت.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم با اشاره به پایان تعمیرات اساسی این شرکت در مهر ماه سال جاری یادآور شد: از آن زمان تاکنون به صورت مستمر و با مقدار بیشتری نسبت به سال‌های گذشته گاز تولیدی را به خط لوله سراسری ارسال کرده‌ایم. 
اسلامی اذعان داشت: تلاش کارکنان پالایش شرکت در زمینه تولید و تصفیه گاز باید مورد تقدیر قرار گیرد و همه باید برای افزایش بهره‌وری تلاش کنند.
وی اضافه کرد: این پالایشگاه در راستای تامین گاز کشور در زمستان از همه امکانات خود استفاده می‌کند و اجازه نمی‌دهیم در زمستان با مشکل کمبود گاز مواجه شویم.
مدیرعامل پالایشگاه جم از تدابیر لازم برای هرگونه توقف گاز کشور در زمستان خبر داد و افزود: این امر با همکاری همه کارکنان و مدیران انجام می‌شود.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول