اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم:

27 درصد گاز کشور در پالایشگاه جم تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه فجر جم گفت: بیش از 27 درصد گاز کشور در پالایشگاه جم تولید می‌شود.

27 درصد گاز کشور در پالایشگاه جم تولید می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی عصر امروز در آیین تجلیل از آتش‌نشانان نمونه شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: پالایشگاه جم از مهم‌ترین و بزرگترین پالایشگاه‌های کشور است و نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد.
وی افزود: هم‌اکنون این پالایشگاه بعد از مجتمع گاز پارس جنوبی بزرگترین پالایشگاه کشور است و بیش از 27 درصد گاز کشور در پالایشگاه جم تولید می‌شود.
مدیرعامل پالایشگاه جم با اشاره به لزوم تلاش کارکنان آتش‌نشانی، خاطرنشان کرد: تندرستی نیروهای آتش‌نشانی در راستای بهره‌وری بالا یک اصل در سازمان است و باید در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.
اسلامی همچنین خواستار تقویت نیروی جسمانی کارکنان آتش‌نشانی شد و تاکید کرد: یک آ‌تش‌نشان حرفه‌ای باید در همه حال آمادگی حضور در ماموریت‌های مهم را داشته باشد.
وی همچنین با اشاره به فوت نابهنگام یکی از کارکنان آتش‌نشانی شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد: به منظور قدردانی از کوشش‌ها، زحمات و تلاش‌های مرحوم فریبرز فریور، مکانی در پالایشگاه به نام ایشان نامگذاری خواهد شد.
مدیر عامل پالایشگاه جم در ادامه با اشاره به اهمیت تغییر کاربری تانکر آب آتش‌نشانی در شرکت پالایش گاز فجرجم یادآور شد: این کار مهم به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از تجهیزات موجود انجام شده و در واقع کار تخصصی تغییر کاربری تانکر آب آتش‌نشانی با دستان پرتلاش کارکنان واحد آتش‌نشانی با همکاری واحد تعمیرات انجام شده است.
اسلامی بیان کرد: تانکر آب آتش‌نشانی تاکنون به علت عدم برخورداری از منبع تأمین فشار فقط به عنوان آب‌رسان انجام مأموریت می‌کرده که با موفقیت‌آمیز بودن این عمل و با نصب یک دستگاه پمپ بر روی شاسی این تانکر فشاری معادل 15 بار تأمین می‌شود که علاوه بر آب‌رسانی، کار یک کامیون اطفاء حریق را نیز انجام می‌دهد. 
وی اضافه کرد: طبق بررسی‌های بعمل آمده از شرکت‌های متخصص، انجام این کار در پالایشگاه جم بیش از 15 میلیون تومان صرفه‌جویی در هزینه و سه ماه صرفه‌جویی در وقت داشته است.
در این آیین که با حضور مدیران واحدهای مختلف پالایشگاه برگزار شد، از 14 نفر نیروهای برتر آتش‌نشانی پالایشگاه جم تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول