اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت هرمز:

19 دی‌ 56 آغازگر تقابل نور و ظلمت بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت هرمز واقع در خلیج فارس گفت: 19دی سال 56 قلب تپنده یک حرکت هدفمند و با شور و شعور انقلابی و اسلامی بود.

19 دی‌ 56 آغازگر تقابل نور و ظلمت بود
به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره هرمز در جنوب بندرعباس، حجت‌الاسلام و‌المسلمین عبدالحمید گلزاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در خطبه نخست به بحث پیرامون راه‌های علاج ناامیدی در انسان پرداخت و اظهار داشت: نا‌امیدی از درگاه الهی یک گناه ‌کبیره محسوب و نا‌امیدی از درگاه کبریایی حضرت حق از مصادیق کفر است و برای برون‌ ر‌فت از این منجلاب باید صبر و تقوا را برگزید.
وی در خطبه دوم با اشاره به مناسبات پیشرو در این هفته و با اشاره به 19 دی سال 56، از این روز به عنوان آغاز طپش قلب یک حرکت بزرگ یاد و افزود: 19دی قلب تپنده یک حرکت هدفمند و با شور وبا شعور انقلابی و اسلامی بود.
خطیب جمعه هرمز گفت: حرکت مردم در 9 دی همان تداوم حرکت ملت مسلمان ایران در 19 دی است.
وی با بیان اینکه اینگونه حرکات مردم ایران برخاسته از بصیرت، دشمن‌شناسی و وقت‌شناسی  است، یادآور شد: قیام مردم قم در روز 19 دی یادآور تقابل دو جبهه نور و ظلمت بود که فرجام این تقابل رقم خوردن خاطره شیرین دهه فجر و فجر پیروزی انقلاب در سال 57 و غالب شدن نور بر ظلمت است.
امام جمعه موقت هرمز ادامه داد: حضور در تمام زمینه‌ها و صحنه‌های انقلاب از مصادیق رهروی از راه شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی، حفظ و پاسداری ارزش‌های اصل نظام و انقلاب است.
گلزاری اضافه کرد: یکی دیگر از ارزش‌ها که مصادیق پاسداری از ارزش‌هاست حضور در انتخابات است که در قدم نخست برای مشروعیت بخشی به نظام باید برای انتخابات پای صندوق‌ها رفت و در مرحله دوم با بصیرت و آگاهی برای تعیین سرنوشت این آب و خاک گام برداریم.
انتهای پیام/ط4000/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول