اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری آذربایجان غربی خبر داد

آغاز به کار سامانه الکترونیک آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری آذربایجان غربی گفت: سامانه الکترونیک آذربایجان غربی از ابتدای سال 91 آغاز می‌شود.

آغاز به کار سامانه الکترونیک آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از استانداری آذربایجان غربی علیرضا سهندی اظهار داشت: در راستای توسعه دولت الکترونیک و تامین نیاز دستگاه‌های اجرایی استان به یک سامانه الکترونیک که بتواند در مدیریت زمان و مکان، الکترونیکی کردن فرآیندهای استخدام در سازمان‌ها، مدیریت وظایف سازمانی، مدیریت طرحی مشترک و مدیریت منابع انسانی در دستگاه‌های اجرایی استان تاثیرگذار باشد، سازمان الکترونیک استان راه‌اندازی شده است.
وی افزود: با استفاده از توانمندی‌های پارک علم و فناوری استان و با تحلیل و بررسی 6 ماهه نیاز های سازمان‌ها، در حال حاضر مجموعه‌ای از سیستم‌های مرتبط که با کمک آنها بتوان تعاملات بین سازمان‌های مختلف استان و تعاملات سازمان‌های استانی با شهروندان را مدیریت کرد، طراحی و راه‌اندازی شده است.
سهندی خاطرنشان کرد: مدت اجرای آزمایشی سیستم 45 روز بوده و از ابتدای سال 91 تمامی فرآیندهای مورد نظر به صورت مکانیزه انجام می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول