اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

شارژ بلیط الکترونیکی اتوبوس از طریق شبکه شتاب محقق شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان پروژه شارژ بلیط الکترونیکی اتوبوس از طریق شبکه شتاب بانکی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

شارژ بلیط الکترونیکی اتوبوس از طریق شبکه شتاب محقق شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی بیرجند و حومه ظهر امروز در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: شش ماه است که کار این پروژه با همکاری بانک تجارت استان کلید خورده است.
یدالله غلام‌پور افزود: با مذاکرات و کارشناسی‌های انجام شده امروز طرح را به‌صورت رسمی افتتاح کردیم.
وی با اشاره به هدف از اجرای طراحی این پروژه تصریح کرد: حذف پول کاغذی توسط افراد به بانک و جلوگیری از رفت‌و‌آمد‌های متعدد به بانک از مهم‌ترین اهداف افتتاح این پروژه است.
سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی بیرجند و حومه ادامه داد: همچنین انتقال آنلاین وجوه به اتوبوس‌رانی، دسترسی مردم به‌صورت شبانه‌روزی به شارژ الکترونیکی، کاهش هزینه‌های مالی و افزایش رضایتمندی مردم از دیگر اهداف راه‌اندازی این پروژه است.
غلام‌پور گفت: تعداد باجه‌هایی که کارت‌های الکترونیک مردم را شارژ می‌کند طی دو سال اخیر از 10 باجه به 35 باجه افزایش یافته است.
وی یادآور شد: اما این مهم هنوز جای کار دارد و تعداد باجه بیشتری را می‌طلبد چون نیاز شهروندان را به‌صورت کامل فراهم نمی‌کند.
سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی بیرجند و حومه خاطرنشان کرد: از جایی که اپراتورها نیز نیروی انسانی هستند و فقط تا ساعاتی از شبانه‌روز می‌توانند جوابگوی نیاز مردم باشند این اقدام می‌تواند افزایش رضایتمندی مردم را به‌دنبال داشته باشد.
غلام‌پور افزود: این پروژه با همکاری بانک تجارت استان به بهره‌برداری رسید و از این پس شهروندان می‌توانند با عابربانک‌های تجارت از طریق شبکه شتاب کارت الکترونیک اتوبوس خود را شارژ کنند.
وی یادآور شد: در حال حاضر حدود  200 هزار شهروند بیرجندی از کارت الکترونیک اتوبوس استفاده می‌کنند.
سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی بیرجند و حومه از فعالیت 110 دستگاه اتوبوس نیز در سطح شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: امید است با راه‌اندازی این پروژه در آینده‌ای نزدیک بتوانیم خدمات تاکسی الکترونیک را نیز افتتاح کنیم.
غلام‌‌پور اضافه کرد: در مجموعه اتوبوس‌رانی تحویل پول‌ها علاوه بر اینکه مشکلات امنیتی داشت سبب مسائل هزینه‌ای نیز می‌شد.
انتهای پیام/غ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول