اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمیته امداد فارس صورت می‌گیرد

راه‌اندازی سیستم جامع الکترونیکی خدمات حمایتی

خبرگزاری فارس: مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد فارس از راه‌اندازی سیستم جامع الکترونیکی خدمات حمایتی و توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی (ره) طی چند هفته آینده خبر داد.

راه‌اندازی سیستم جامع الکترونیکی خدمات حمایتی
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان فارس، محمد صفری اظهار داشت: مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری بخش خصوصی سیستم جامع الکترونیکی خدمات حمایتی و توانمندسازی این کمیته را طراحی و آماده نصب کرده است.
وی گفت: سیستم جامع الکترونیکی خدمات حمایتی و توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی (ره) کامل‌ترین و جامع‌ترین نرم‌افزارهای حمایتی کشور محسوب می‌شود.
مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد فارس اضافه کرد: این سیستم مشتمل بر 12 زیر سیستم است و تمام برنامه‌های حمایتی این نهاد را در بر می‌گیرد.
این مسئول ادامه داد: زیر سیستم‌‌های پذیرش و مددکاری، کمک معیشت مددجویان، طرح اکرام و ایتام، بیمه، بهداشت و درمان، امور قراردادهای درمان، وام و تسهیلات، جهیزیه، بیمه‌های اجتماعی، حوادث غیرمترقبه، حمایت‌های خاص، امدادهای فرهنگی، خودکفایی و اشتغال، مسکن و ساختمان از جمله زیر سیستم‌های سیستم جامع الکترونیکی خدمات حمایتی و توانمندسازی است.
مدیر برنامه‌ریزی و فناوری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در ادامه ضمن تشریح تحولات ایجاد شده در راستای راه‌اندازی سیستم جامع الکترونیکی بیان داشت: کاهش فعالیت‌های دستی و وقت‌گیر در کمیته امداد، افزایش فعالیت‌های الکترونیکی و نرم‌افزاری، افزایش دقت و سرعت در ثبت، ضبط، جستجو و گزارش‌گیری از فعالیت‌های حمایتی و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از تحولات عمده ایجاد این سیستم در کمیته امداد هستند.
وی در ادامه تصریح کرد: همچنین امکان گزارش‌گیری به روز و سریع آماری مدیران از سیستم و تسریع تصمیم‌گیری‌ها به همراه حذف موازی‌کاری یا دوباره‌کاری‌ها در واحدهای مختلف امداد از نتایج مطلوب و مفید اجرای این سیستم در این نهاد هستند.
صفری در مورد مقدمات اجرای این سیستم افزود: در همین راستا یک تیم ۱۰ نفره از کارشناسان و مدیران امداد استان فارس به مرکز اعزام می‌شوند تا پس از دریافت آموزش‌های لازم زمینه اجرای این فناوری جدید در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس را فراهم سازند.
انتهای پیام/و۳۰/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول