اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری:

تمرکز "نمایشگاه جامع زنان" فراهم‌سازی بستر بروز خلاقیت‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه جامع بانوان هرمزگان گفت: قطعا اصلی‌ترین هدف این نمایشگاه فراهم سازی بستر بروز خلاقیت و توانمندی فراوان زنان هرمزگانی در عرصه‌های مختلف است.

تمرکز "نمایشگاه جامع زنان" فراهم‌سازی بستر بروز خلاقیت‌هاست
پری صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره برگزاری نمایشگاه جامع توانمندی زنان هرمزگانی اظهار داشت: قطعا پویایی جامعه در گرو سلامت نهاد خانواده است که زن در این امر نقش اصلی دارد.
وی ادامه داد: نمایشگاه مذکور با هدف نمایش توانمندی و نقش آفرینی زنان هرمزگانی، در نیمه اسفندماه جاری برگزار می‌شود.
وی افزود: این نمایشگاه تمرکز اصلی خود را بر فراهم‌سازی بستر بروز خلاقیت و توانمندی فراوان زنان هرمزگانی در عرصه‌های مختلف گذاشته است و می‌کوشد تصویر مناسب و درخور شان از این بخش مهم جامعه ارائه دهد.
این مقام مسئول اهم محورهای این نمایشگاه را فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، پزشکی، سلامت و ورزش، اطلاع‌رسانی در باب دستاوردهای بانوان در راستای اهداف برنامه پنجم و طرح تحول اجتماعی اعلام کرد و بیان داشت: ارتقای خودباوری و امید در جمعیت بانوان، معرفی الگوهای خانواده پویا و پایدار، معرفی الگوهای تاثیر‌گذار بانوان در توسعه فرهنگی اجتماعی و خانواده، معرفی محصولات و تولیدات کار شده توسط ‌بانوان در تمام بخش‌ها از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.
صیادی همچنین یادآور شد: در کنار این اهداف برنامه‌های جنبی شامل حلقه‌های گفت‌وگوی تخصصی در مهارت‌های مختلف، محفل قرآنی، جشنواره آشپزی، شب‌شعر و سایر موارد را نیز در دستور کار نمایشگاه یاد شده داریم.
وی تاکید کرد: برای اینکه نمایشگاه یاد شده در بهترین شکل هدف‌گذاری شده برپا شود، در نشست کارگروه بانوان و خانواده بر ضرورت همکاری موثر و همراهی جدی دستگاه‌های ذی‌ربط در برپایی شایسته این نمایشگاه تاکید شد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: این نمایشگاه در 20 غرفه در بوستان خلیج فارس پانزدهم اسفندماه افتتاح خواهد شد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات حوزه بانوان، یادآور شد: آثار بی‌توجهی نسبت به مشکلات این بخش تنها متوجه زنان نیست بلکه همه جامعه از آن متاثر خواهد بود.
به گفته وی، دین مبین اسلام بر رعایت حرمت و کرامت و توجه ویژه به زنان در جامعه تاکید جدی دارد که این امر باید سرلوحه همه فعالیت‌ها باشد.
انتهای پیام/ش20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول