اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات جهرم:

آسیب‌های موجود در حوزه بانوان شناسایی شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم گفت: آسیب‌های موجود در حوزه بانوان و خانواده شناسایی و برطرف شود.

آسیب‌های موجود در حوزه بانوان شناسایی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم حجت‌الاسلام محمدرضا حسینی بعد از ظهر امروز در جمع بانوان بخش سیمکان جهرم اظهار داشت: بانوان از ابتدای انقلاب اسلامی همواره و در تمام عرصه‌ها نقش‌آفرین بوده‌اند و توانسته‌اند با ارائه الگوی اسلامی توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.
وی افزود: امروز بانوان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و نقش آنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و مذهبی به ویژه در تحکیم کانون خانواده قابل توجه است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم با بیان اینکه بانوان نقش مؤثری در تحکیم بنیان خانواده و حفظ ارزش‌های دینی جامعه را دارند، ابراز داشت: زنان مایه سلامتی تعادل تحکیم آرامش و انس نظام خانواده هستند.
این مسئول با بیان اینکه باید آسیب‌های موجود در حوزه بانوان و خانواده شناسایی شود و کار کارشناسی دقیقی برای کاهش آنها صورت گیرد، خاطر نشان کرد: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال جهاد اقتصادی باید با تلاش جهادگونه و برنامه‌ریزی‌های مدون در راستای حل مشکلات این قشر از جامعه گام‌های اساسی برداشته شود.
حسینی کاهش مراودات اجتماعی را توطئه طراحی شده از طرف دشمنان و در راستای تهاجم فرهنگی دانست و بر ابراز عشق و مهرورزی به صورت کلامی و غیرکلامی در بین اعضای خانواده‌ها به منظور سلامت خانواده تأکید کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم با اشاره به نقش بانوان در تحولات ایران اسلامی تصریح کرد: زنان همچنین در پشت جبهه‌ها و در زمان جنگ تحمیلی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حساس‌ترین نقش را داشتند و موجب استواری دین و محافظت از آن و تشویق همسران برای حضور در جبهه بودند و مصائب ناشی از جنگ را تحمل کردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم ابراز داشت: احساس مسئولیت در رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی و پیروی از رهبری انقلاب و گرامیداشت راه شهدا باید همیشه در مدنظر باشد.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول