اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری یادواره

خانواده شهید میثمی تجلیل شد

خبرگزاری فارس: یادواره شهید میثمی با حضور آیت‌الله مصباح‌یزدی و فرمانده سپاه پاسداران برگزار و طی آن از خانواده شهید میثمی تجلیل شد.

خانواده شهید میثمی تجلیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یادواره شهید میثمی پنجشنبه شب با حضور آیت‌الله مصباح یزدی و سردار جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.
حجج اسلام موسی‌پور، استاندار قم و سعیدی، امام جمعه قم و تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای ستاد یادواره شهید میثمی در اصفهان و تهران و اعضای خانواده شهید میثمی از دیگر شرکت کنندگان این برنامه بودند.
جمع کثیری از اقشار مختلف مردم ضمن حضور در این مراسم  و گرامیداشت یاد و نام این شهید دوران دفاع مقدس، از نمایشگاه عکسی که به همین منظور در محوطه حیاط مدرسه فیضیه تشکیل شده بود بازدید کرده و با لحظاتی از زندگی شهید میثمی و همرزمان او آشنا شدند.
در ابتدای این مراسم، مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) ضمن خوش آمدگویی به همه شرکت کنندگان، شهدا را نماد استقامت و ایثار دانست و بر نقش ارزنده قشر روحانی در پیروزی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد.
محمد علی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران بعدی این یادواره بود که با اشاره به خاطراتی از شهید میثمی در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این شهید والامقام همواره بر اطاعت از رهبری و حرکت در مسیر صحیح انقلاب تاکید داشت.
در ادامه این برنامه، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی به سخنرانی پرداخت و با بیان بخش‌هایی از داستان حضرت موسی(ع) و چگونگی تربیت و رشد الهی او گفت: شهید میثمی یکی از مصادیق کسانی است که در دوره کنونی دارای تربیت و رشد الهی بوده و جزو بندگان خاص خداوند محسوب می شوند.
رحیم صفوی، مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا سخنران پایانی این یادواره بود که با نقل خاطراتی از جنگ تحمیلی و فداکاری‌های شهید میثمی یادآور شد: این شهید روحانی طرف مشورت فرماندهان اصلی جنگ بود و حضوری آرامش بخش در جبهه‌ها داشت.
شایان ذکر است در این مراسم، با اهدای تابلو فرش‌هایی مزین به چهره شهید میثمی و با حضور آیت الله مصباح یزدی و دیگر مسئولین کشوری و لشکری، از فرزندان و خانواده این شهید دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول