اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور فارس:

اجرای طرح ترافیکی شرایط دارد / نباید شرایط ترافیکی مردم را محدود کرد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: اجرای طرح ترافیکی نیازمند فراهم شدن شرایط ویژه خود است.

اجرای طرح ترافیکی شرایط دارد / نباید شرایط ترافیکی مردم را محدود کرد
به گزارش خبرگزرای فارس از شیراز، محمدرضا ضیایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به عنوان یک کارشناس با اجرای طرح محدوده ترافیکی مخالف هستم.
رئیس پلیس راهور استان فارس با بیان اینکه مخالف محدود کردن مردم هستم افزود: در گذشته یک سری کاستی‌ها نسبت به خواسته مردم صورت گرفته که امروز مجبور هستیم برای جبران گذشته آنها را محدود کنیم.
وی گفت: اجرای طرح ترافیک یکی از راهکارهای مهم برای باز کردن گره ترافیک است و در عین حال اینکه اجرای طرح ترافیکی مردم را محدود می‌کند اما چاره‌ای جز این نیست.
ضیایی با بیان اینکه از این پس باید توجه داشته باشیم که چگونه برخورد کنیم تا ترافیک شیراز شدیدتر نشود اضافه کرد: چرا در خیابان‌های کم‌عرض شیراز اجازه ساخت و ساز برج‌های تجاری و مجتمع‌های مسکونی داده می شود.
وی گفت: از بس که گفته‌اند شهرداری‌ها باید خودکفا باشند آنها مجبور به تراکم‌فروشی شده‌اند.
رئیس پلیس راهور استان فارس با بان اینکه اجرای طرح ترافیکی نیازمند فراهم شدن شرایط ویژه خود است، آماده سازی مردم را از نظر روانی مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: قبل از اجرای طرح باید مردم را با خودمان و طرح همراه کنیم و به گونه‌ای عمل شود تا به جای اینکه ما از مردم بخواهیم یک سری مسائل را رعایت کنند آنها از ما بخواهند که با متخلفان برخورد کنیم.
وی گفت: اگر قرار است وسایل نقلیه شخصی از حضور در هسته مرکزی شهر محروم شوند باید ناوگان عمومی را به نحوی تقویت کنیم که مردم رغبتی به آوردن وسیله نقلیه شخصی در سطح شهر نداشته باشند.
این مقام مسئول در پایان ابراز داشت: ناوگان عمومی باید آن‌قدر تقویت شوند که مسافرت‌های درون شهری سریع انجام شود و آن زمان است که می‌توان به موثر بودن طرح ترافیکی امید داشت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول