اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ایرانشهر خبر داد:

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی ایرانشهر در روز عید قربان

خبرگزاری فارس: شهردار ایرانشهر گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان ایرانشهر در روز عید سعید قربان آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به شهروندان دارند.

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی ایرانشهر در روز عید قربان
نعیم پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با نزدیک شدن به بزرگ‌ترین عید مسلمانان، شهر ایرانشهر برای استقبال از این روز بزرگ آماده است.
وی افزود: با توجه عملکرد کمیته فرهنگی، خدمات عمومی و فضای سبز این شهرداری، خوشبختانه از سال‌های اخیر رویکرد استقبال از عید قربان توأم با نظافت معابر و غبار‌روبی از شهر مورد توجه بوده و در همین راستا در سال جاری نیز این اقدامات لازم در حال انجام است.
 پناه با بیان اینکه برنامه‌ها طوری تنظیم شده که تا صبح روز عید فعالیت آماده‌سازی ادامه دارد، عنوان کرد: این برنامه‌ها شامل ‌غبار‌روبی، نظافت و آراستگی شهر ‌می‌شود.
شهردار ایرانشهر خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در بر گیرنده هویت‌بخشی به سیمای بصری شهر با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی، آذین‌بندی، طراحی، چاپ بنر و پلاکارد است. 
پناه از آمادگی کامل ناوگان حمل‌ و نقل عمومی برای خدمات‌رسانی به شهروندان خبر داد و گفت: اتوبوسرانی و تاکسیرانی در این ایام ‌به‌ ویژه در ساعات پر ترافیک و وقت نماز با تمام ظرفیت خدمات‌رسانی می‌کنند.
وی بیان کرد: تمهیداتی برای آماده‌سازی‌ اتوبوس‌ها و نظافت آنها، تقویت سیستم‌های گشت‌زنی و کنترل خطوط، تقویت واحدهای امداد برای رسیدگی به وضعیت خودروهایی که در راه خراب شده یا با مشکل مواجه می‌شوند نیز اندیشیده شده است.
پناه تصریح کرد: خدمات عمومی برای ارتقای بهداشت و سلامت جامعه مورد تاکید بوده و تلاش براین است تا لاشه و زباله‌های حاصل از ذبح قربانی به صورت اصولی جمع‌آوری شوند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول