اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند خبر داد

ارتقای وضع حمل و نقل عمومی در دماوند با تدابیر جدید

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند از ارتقای وضع حمل و نقل عمومی در دماوند با تدابیر جدید شهرداری خبر داد.

ارتقای وضع حمل و نقل عمومی در دماوند با تدابیر جدید
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، مرتضی همتی در آیین بزرگداشت روز حمل و نقل که با هدف قدردانی از همت و غیرت رانندگان در عرصه خدمت‏رسانی به مردم دماوند برگزار شد، اظهار کرد: روز حمل و نقل سالروز اتفاقی بزرگ از غیرت رانندگان این دیار است که در سال 1361 در کوران جنگ تحمیلی، بیمه جنگ و ... از تخلیه کشتی‏هایی که حامل کالاهای اساسی عموم مردم در بنادر جنوبی کشور بودند، ممانعت شد.
وی افزود: این امر موجب شد تا امام خمینی (ره) فرمانی مبنی بر بسیج کامیون‏داران کشور برای تخلیه بارها و ارسال آن به دیگر نقاط کشور را صادر کنند.
وی خاطرنشان کرد: کامیون‏داران کشور نیز در یک بسیج همگانی به پیام رهبر خود لبیک گفتند و آزمون خود را با موفقیت و سربلندی پشت سر نهادند و این امر را مدیون غیرت، همت و شدت تعصب رانندگان کشور در تنگنای زمان جنگ هستیم.
همتی سالروز حمل و نقل را بهانه‏ای برای قدردانی از دست‏اندرکاران حوزه حمل و نقل دانست و گفت: سه تعاونی شهرستان دماوند دارای 800 دستگاه خودرو هستند که در امور حمل و نقل مجموعه شهر دماوند فعالیت دارند.
نایب رئیس تعاونی مینی‏بوس‏رانی دماوند ـ تهران نیز در این مراسم، برگزاری این نشست را مقدمه چاره‏اندیشی مسئولان دماوند برای رفع مشکلات رانندگان دانست و ابراز امیدواری کرد: رسانه‏های جمعی حاضر در جلسه نیز این موضوع را منعکس کنند تا فعالان حوزه حمل و نقل از آن مطلع شوند.
آیین بزرگداشت روز حمل و نقل در شهرداری دماوند با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار دماوند، فرمانده پاسگاه پلیس‏‏راه دماوندـ فیروزکوه، رئیس اداره راه و ترابری و روسای تعاونی‏های سیرگستران، مینی‏بوس‏رانی و تاکسی‏رانی دماوند و جمعی از فعالان حوزه حمل و نقل این شهر برگزار شد.
این مراسم به همت شهرداری دماوند برگزار شده است.
انتهای پیام/خ۳۰/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول