اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

کارخانه سیمان باقران راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان از عزم مسئولان استان برای راه‌اندازی کارخانه سیمان باقران خبر داد و گفت: افزایش فرصت‌های شغلی، فراهم آوردن امکانات رفاهی، فرهنگی برای مرزنشینان از مرزها، خاکریز مستحکمی در مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم می‌سازد.

کارخانه سیمان باقران راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی ظهر امروز در دیدار با مرزنشینان و عشایر روستای آواز اظهار داشت: مردم آزاده، غیور و مرزنشین درمیان از مستکبران و عوامل فتنه‌گر داخلی و خارجی آنان بیزار هستند.
وی، هدف از تهدیدات، تحریم‌ها و اقدامات جریان نفاق را به زانو در آوردن ایران به‌عنوان پرچم‌دار اسلام ناب برشمرد.
فرماندار درمیان تصریح کرد: همان‌طور که شواهد و مدارک نشان می‌دهد بحث ادعای القای تقلب در انتخابات فقط حربه و دستاویزی برای ایجاد فتنه و آشوب در کشور بود.
براتی، مناطق مرزی را به دلیل فرصت‌های بی‌شمار آن بسیار با اهمیت دانست و ادامه داد: مرزنشینان و عشایر قانع و غیور شهرستان در تمام عرصه‌های انقلاب حضوری فعال و گسترده داشته و دارند.
وی، از عزم مسئولان استان برای راه‌اندازی کارخانه سیمان باقران خبر داد و اضافه کرد: افزایش فرصت‌های شغلی، فراهم آوردن امکانات رفاهی، فرهنگی برای مرزنشینان و احداث مسکن مناسب برای جوانان مرزنشین از جمله عواملی است که از مرزها خاکریز مستحکمی در مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم می‌سازد.
فرماندار درمیان با بیان اینکه 80 درصد از جمعیت عشایری این شهرستان در نوار مرزی و بخش گزیک زندگی می‌کنند، ادامه داد: جمعیت عشایری درمیان 17 هزار و 590 نفر است که 2 هزار و 859 نفر در روستاهای بخش گزیک زندگی می‌کنند.
براتی از هزینه‌کرد مبلغ 56 میلیون تومان برای آبرسانی 145 هزار رأس دام عشایر خبر داد و یادآور شد: در زمستان سال جاری قریب 2 هزار و 500 تن علوفه نظیر کنستانتره، جو و ذرت علوفه‌ای بین عشایر توزیع شده است.
وی از عشایر به‌عنوان تولیدکنندگان قانع و بی‌منت لبنیات شهرستان یاد کرد و با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس نهم در اسفند سال جاری اضافه کرد: مرزنشینان غیور به ویژه عشایر دلاور شهرستان همان طور که در تمام صحنه‌ها حضور فعال داشته‌اند، با حضور پرشور در انتخابات مجلس بار دیگر با خلق حماسه‌ای نو مشت محکم دیگری بر دهان بدخواهان و دشمنان اسلام و انقلاب می‌زنند.
فرماندار درمیان در این بازدید با مردم روستاهای نصرالدین، آب گرم و گاویچ نیز دیدار و گفت‌وگو کرد و نسبت به حل مشکلات آنان قول مساعد داد.
انتهای پیام/ح20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول