اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان قزوین خواستار شد:

مشارکت قزوینیها در تأمین مسکن مددجویان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان قزوین خواستار مشارکت مردم قزوین از طریق صندوق سرمایه‌گذاری یکم نیکوکاری آگاه برای خانه‌دار شدن این قشر از جامعه شد.

مشارکت قزوینیها در تأمین مسکن مددجویان
حسین افشار مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: یکی از نیازهای جامعه هدف ما و معلولان زیرپوشش بهزیستی، مسکن است که در همین راستا صندوق سرمایه‌گذاری یکم نیکوکاری آگاه با ضمانت نقد شوندگی بانک سامان افتتاح شده است.
وی ادامه داد: در این طرح خیران و مردم استان میتوانند با کسب سود 14 درصد به صورت علی‌الحساب سرمایه‌گذاری کنند و سازمان بهزیستی از محل مازاد سود حاصل شده از صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری در تأمین مسکن مددجویان اقدام میکند.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: حداقل سرمایه‌گذاری در این صندوق 100 هزار تومان است که این طرح نوع جدیدی از مشارکت در امور خیر است که در 20 استان کشور با استقبال مردم روبرو شده است که امیدواریم در استان قزوین نیز مورد استقبال مردم قرار گیرد.
وی تأکید کرد: سود حاصل از این اقدام در تأمین هزینه پروژه مسکن در طرح نهضت مسکن بهزیستی هزینه میشود که در این زمینه نیاز جدی در استان وجود دارد.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین عنوان کرد: طرح نهضت مسکن بهزیستی جامعه هدف شامل معلولان سرپرست خانوار، زنان سرپرست خانوار و معلولان بالای 20 سال فاقد مسکن میشود که با توجه به این امر 6 هزار نفر فاقد مسکن هستند که در سال گذشته بر اساس سهمیه کشوری، یکهزار و 102 واحد مسکونی در قالب نهضت مسکن برای جامعه هدف اعم از معلولان و زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته شد.
وی اعلام کرد: در ساخت مسکن برای مددجویان، 20 میلیون تومان برای تأمین زمین هر مسکن توسط دولت تأمین میشود و 25 میلیون تومان نیز به صورت تسهیلات پرداخت میشود و سهم آورده مددجو نیز از 5 میلیون تومان شروع میشود و متناسب با متراژ واحد افزایش مییابد که سعی میکنیم آنچه از این صندوق عاید میشود به بحث مسکن اختصاص یابد و امیدواریم مردم در این حوزه به صورت جدی وارد شود.
افشار مقدم یادآور شد: مهلت ثبت نام و پذیره‌نویسی این صندوق تا پایان ماه مبارک رمضان است و علاقمندان برای شرکت در این کار خداپسندانه برای افتتاح حساب به بانک سامان شعبه خیام شمالی در قزوین مراجعه کنند که امیدواریم با قدم‌های خیر و همت مضاعف در خدمت‌رسانی به محرومین بهزیستی، گام بزرگی در این راستا برداشته شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول