اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری:

شهرداری به زیباسازی شهر ساری توجه کند

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری گفت: شهرداری ساری به عنوان متولی اصلی زیباسازی شهر باید به زیباسازی شهر ساری توجه کند.

شهرداری به زیباسازی شهر ساری توجه کند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید مهدی احمدی شب گذشته در جلسه علنی شورای شهر ساری به زیبا سازی مرکز مازندران اشاره کرد و گفت: از سوی شهرداری ساری میلیاردها تومان برای احداث پل‌ها در این شهر هزینه شد که فعالیت‌های عمرانی نیاز شهر ساری است، ولی برای زیبا سازی پل ها اقداماتی انجام نشد.
وی در بازدید از کمربندی جنوبی شهر ساری به برخی نارسایی‌ها در این مسیر اشاره کرد و بیان داشت: ورودی بزرگراه کمربندی وضعیت بسیار بدی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
احمدی با اشاره به اینکه در بازدید از محور کمربندی جنوبی شهر ساری روشنایی ضلع شمالی کمربندی هنوز درست نشده، خاطرنشان کرد: رنگ آمیزی جداول، دست اندازهای سطح شهر از ضروریات است تا راننده ها دچار مشکل نشوند.
وی عنوان کرد: طول مسیر کمربندی دارای چاله‌هایی است که باید در این رابطه اقدامی برای ترمیم این مسیر انجام شود.
احمدی با بیان اینکه مازندران مهد علم، هنر، فرهنگ، ادب، ایثار و گذشت است، بیان داشت: روز مازندران نمادی است برای معرفی کامل جغرافیای طبیعی تاریخی این مرزو بوم، معرفی هویت واقعی این دیار و مشاهیر و مفاخر، فرهنگ و آداب و رسوم این سرزمین کهن است.
وی ادامه داد: آموزش زبان مازندرانی در مدارس، تجلیل از نخبگان مازندرانی، تجلیل از آثار تالیف شده پیرامون مازندران، ترویج فرهنگ بومی مازندران و سنت‌های مازندرانی و انتقال آن به نسل جدید از جمله اقداماتی است که در حال انجام است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
احمدی با اشاره به اینکه برگزاری روز بزرگداشت مازندران از سوی شورای فرهنگ عمومی استان انجام شد، تصریح کرد: اگر چه جشنواره دارای کاستی‌هایی بوده، اما این نوید را داد که این روز مورد توجه مسئولان فرهنگی استان قرار گرفته شود و جای قدردانی دارد.
وی نکته قابل اهمیت را در برجسته‌سازی روز مازندران نماد شیعی بودن استان دانست و گفت: شهرهای استان مازندران باید نماد شیعی باشند، مردم مازندران باید تفکر شیعی داشته باشند و با پیروی از قول و فعل حضرت علی (ع) مصداق واقعی شیعی را الگو گیرند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری متذکر شد: مهر و محبت به یکدیگر، حمایت از همنوعان، تلاش برای عمران و آبادانی استان، دوری از هرگونه رذایل اخلاقی برخلاف شیعی است که می‌تواند مازندران را به عنوان نماد شیعی در جهان اسلام معرفی کند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول