اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

راه‌اندازی رصد خانه فرهنگی در خراسان شمالی ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی بر راه‌اندازی رصد خانه فرهنگی در استان تأکید کرد.

راه‌اندازی رصد خانه فرهنگی در خراسان شمالی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، ابوطالب شفقت در نشست با فعالان فرهنگی استان با بیان اینکه شناخت نخستین گام در حوزه مدیریتی است، اظهار داشت: باید حوزه عمل را بشناسیم و در راستای آن برای تحقق برنامه‌ها و فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف گام برداریم.
وی احصاء امکانات، توانمندی‌ها و برنامه‌های فرهنگی در راستای رشد و تعالی هر چه بیشتر در تمامی حوزه‌ها را امری ضروری دانست.
شفقت حوزه فرهنگ را حوزه بسیار وسیع و گسترده دانست و افزود: اصل بشریت به سمت معنویت است و فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی هنری، وسیله‌ای برای رسیدن به معنویت است.
استاندار خراسان شمالی گفت: جامعه‌ای می‌تواند موفق باشد که مهندسی فرهنگی را در دستور کار خود قرار دهد.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: رسانه‌ها در اعتماد سازی و جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار اثرگذار است و نقش بی‌بدیلی دارد.
حسین ثابت‌قدم با تأکید بر نقش رسانه‌ها اظهار داشت: نقش رسانه‌ها را در مردم سالاری دینی و تقویت نظام و اقتدار ملی نمی‌توان نادیده گرفت.
وی افزود: رسانه‌ها باید با اطلاع رسانی منطقی و هدفمند فضا را برای برگزاری یک انتخاب با شکوه فراهم کنند.
ثابت‌قدم عملکرد رسانه‌ها را در زمینه تبیین روند و بیان جایگاه مجلس شورای اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور بسیار مهم و اساسی دانست و گفت: با توجه به اینکه دشمنان به دنبال فرصت هستند تا از این طریق برای تحقق اهداف خود بهره بگیرند رسانه‌ها می‌توانند تأثیر بسزایی در خنثی کردن نقشه‌های شوم داشته باشند.
انتهای پیام/و۳۰/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول