اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از تمرین قبل دیدار هفته هفتم لیگ برتر والیبال

تلاش تیم‌های لیگ برتری والیبال برای قهرمانی نیم‌فصل

خبرگزاری فارس: آخرین تمرین تیم‌های لیگ برتری کاله مازندران و شهرداری ارومیه برای رویارویی در دیدار معوقه هفته هفتم لیگ برتر والیبال شب گذشته در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل برگزار شد.

تلاش تیم‌های لیگ برتری والیبال برای قهرمانی نیم‌فصل
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، آخرین تمرین تیم‌های لیگ برتری کاله مازندران و شهرداری ارومیه برای رویارویی در دیدار معوقه هفته هفتم لیگ برتر والیبال شب گذشته در شهرستان آمل پایان یافت.
با توجه به اینکه ساعت برگزاری دیدار روز یکشنبه این دو تیم تغییر پیدا کرده و از ساعت 17 به ساعت 15 و 30 موکول شد، کاله نخستین تیمی بود که از ساعت 16 به سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل آمده تا تمرینات خود را انجام دهد.
با توجه به پیروزی سه بر یک خارج از خانه هفته گذشته تنها نماینده مازندران لیگ برتر والیبال کشورمان در کرج مقابل سایپای البرز، بازیکنان این تیم از روحیه بالایی برخوردار بودند.
حدود 100 نفر از تماشاگران و والیبال‌دوستان آملی از نزدیک تمرینات بازیکنان دو تیم را زیرنظر داشتند.
صمیمیت خاصی بین بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه کاله همانند گذشته حاکم بوده که این امر در حین تمرین به روشنی واضح بود.
فرهاد نظری‌افشار که بازی زیبایی از خود در کرج مقابل سایپای البرز به نمایش گذاشته بود، از غایبان بزرگ این تمرین بود که عدم حضور او جای سؤال داشت البته به گفته برخی از عوامل کاله این بازیکن موثر و ملی‌پوش دچار سرماخوردگی جزیی شده است.
بهروز عطایی سرمربی کاله آمل نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد غیبت نظری‌افشار تصریح کرد: این بازیکن دچار مصدومیت جزیی شده و با نظر کادر پزشکی تیم به بازی یکشنبه می‌رسد البته سلامتی بازیکن برای ما از هر چیزی مهم‌تر است.
شهرام محمودی دیگر بازیکن مصدوم کاله مازندران است که چند هفته‌ای در کمند مصدومیت به سر می‌برد و در تمرین دیروز نیز حضور نداشت که این امر بیانگر عدم حضور او در بازی مقابل شهرداری است.
بازیکنان کاله مازندران کار خود را با گرم کردن و تمرینات کششی آغاز کردند و بعد آن نیز با روی‌آوری به کار انفرادی سرویس، آبشار و دریافت، کار گروهی را در دستور کار قرار دادند.
در کار گروهی نیز بازیکنان حاضر در تمرین کاله مازندران به دو تیم تقسیم شده و توانستند در دیداری تمرینی با یکدیگر روبه‌رو شوند.
بعداز کاله مازندران شهرداری ارومیه نیز از ساعت 18 کار تمرین خود را پیگیری کرد.
با ورود نماینده ارومیه بازار خو‌ش وبش و روبوسی داغ بود، عطایی و وطن‌پرست سرمربی پیشکسوت تیم والیبال ارومیه بعد از احوال‌پرسی دقایقی را با هم به صحبت مشغول بودند و در این بین بازیکنان آذری زبان کاله مازندران نیز به دیدار پیشکسوتان و بازیکنان والیبال دیار خود رفتند.
از دیگر نکات قابل توجه این دیدار ورود مهران زارع به سالن مسابقه بود که مورد تشویق تماشاگران آملی قرار گرفت، زیرا این بازیکن باتجربه کشور دو سال با کاله مازندران قرارداد داشت و برای این تیم توپ زده است.
زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل گفت: آمل بهترین شهر روزهای ورزشی من است و با این شهر و مردم خونگرم آن خاطراتی فراموش نشدنی دارم.
وی یادآور شد: آمل را همانند زادگاهم اصفهان دوست دارم و به هیچ وجه در آن احساس غربت نمی‌کنم.
بازیکنان ارومیه‌ای شهرداری نیز تمرین خوبی داشتند و بعد از سرویس، آبشار، دفاع بر روی تور و دریافت به کار انفرادی و تیمی پرداختند.
دیدار حساس تیم‌های بالای جدولی کاله مازندران و شهرداری ارومیه عصر یکشنبه در صورتی برگزار می‌شود که به طور مستقیم از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه استانی مازندران به روی آنتن می‌رود.
نماینده مازندران در دیدار پرتنش مقابل گیتی‌پسند که برخی از تماشاگرنماها در آن نقش اساسی داشتند از سوی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به دو جلسه محرومیت دیدار بدون تماشاگر خانگی در آمل محکوم شده بود که اعتراض مسئولان این تیم به رای صادره جواب داد و در جلسه تجدید نظر با قبول شروطی از سوی باشگاه کاله، این تیم در این دیدار حساس و سخت خانگی با حمایت تماشاگران والیبال دوست آملی امیدوار به شکست نماینده ارومیه است.
مهران زارع، احسن الله شیرکوند، علیرضا بهبودی، استانوف کرایسیمیر، سعید مصطفی وند، فرهاد عادلی، ایرج میکاییل زاده و علی تقی‌نژاد از بازیکنان نام‌آشنای تیم ارومیه‌ای هستند که باید در مقابل علیرضا نادی، فرهاد نظری افشار، میرسعید معروف، عبدالرضا علیزاده، حمزه زرینی، عادل غلامی، شهرام محمودی، آرش صادقیانی، میلاد عبادی‌پور، مهدی رنجبر، گایدارسکی و وحید سیدعباسی شاگردان ملی‌پوش و کهکشانی بهروز عطایی قرار گیرند.
احسن الله شیرکوند نیز خاطرات خوبی با آملی‌ها ندارد و تا حدودی تماشاگران آملی او را مقصر تشنج آخر بازی دو سال گذشته کاله مقابل پتروشیمی بندر امام می‌دانند که باید امروز دوباره مقابل این تماشاگران عرض اندام کند.
شهرداری ارومیه تیم 29 امتیازی لیگ برتر والیبال است که در رده سوم جای دارد و تیم کاله مازندران با 28 امتیاز در رده چهارم به دنبال بازگشت به جمع سه تیم برتر بالای جدول است.
رویارویی تیم‌های سوم و چهارم جدول لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر است در نوع خود بی‌نظیر خواهد بود و باید دید کدام یک از دو تیم با درخشش بازیکنان و استفاده از اشتباهات حریف پیروز از زمین خارج می‌شود.
تفاوت بین تیم‌های اول تا چهارم تنها دو امتیاز است البته سایپا و پیکان تیم‌های 30 امتیازی این دوره از رقابت‌ها بوده که شهرداری ارومیه و کاله در تعقیب آنها هستند و این امر نشان از فشردگی فوق‌العاده این دوره از رقابت‌ها دارد تا هنوز مشخص نباشد چه تیمی عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ برتر والیبال را کسب خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار معوقه هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 و 30 امروز یکشنبه در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل با رویارویی کاله مازندران مقابل شهرداری ارومیه پیگیری می‌رود که این دیدار به طور مستقیم از شبکه سوم سیما و شبکه استانی تبرستان به روی آنتن می‌رود تا علاقمندان به این رشته مهیج از نزدیک آن را دنبال کنند.
====================
حاشیه‌نگاری از قربانعلی مسافر
================ 
انتهای پیام/ن۱۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول