اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال

محرومیت دیدار بدون تماشاگر کاله مازندران لغو شد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران گفت: کمیته انضباطی فدراسیون والیبال محرومیت دیدار دوم بدون تماشاگر این تیم را لغو کرد.

محرومیت دیدار بدون تماشاگر کاله مازندران لغو شد
نعمت قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان آمل اظهار داشت: حساس‌ترین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که بین دو تیم کاله مازندران و گیتی‌پسند اصفهان برگزار شد با اعتراض و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران در آمل نیمه تمام ماند.
وی با اشاره به رای کمیته انضباطی این فدراسیون یادآور شد: در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال شکست سه بر صفر با پوئن‌های 25 بر صفر به سود گیتی‌پسند، برگزاری دو بازی خانگی بدون تماشاگر به همراه 30 میلیون ریال جریمه نقدی و پرداخت خسارت سالن پیامبر اعظم(ص) بر اساس نظر کارشناسان فدراسیون والیبال از جرایمی بود که برای تنها نماینده مازندران و تماشاگرانش اعلام شد.
وی با اعلام اینکه باشگاه کاله به این رای اعتراض داشت، گفت: یک‌شنبه این هفته جلسه تجدیدنظر کمیته انضباطی با حضور مسئولان فدراسیون و نماینده تام‌الاختیار باشگاه کاله درباره رای صادره در محل فدراسیون برگزار شد که نتایج خوبی برای نماینده مازندران به همراه داشت.
قربانی با اشاره به اینکه نتیجه جلسه تجدیدنظر روز گذشته اعلام شد، گفت: در آن جلسه دیدار آینده کاله مازندران مقابل شهرداری ارومیه در صورتی با حضور تماشاگر همراه خواهد بود که این باشگاه و اداره کل ورزش و جوانان مازندران به شروط فدراسیون عمل کنند.
وی در بیان دو شرط فدراسیون ابراز داشت: در شرط اول آمده است تدابیرلازم برای بلیط فروشی قبل از مسابقات انجام شده و حداکثر تا 80 درصد ظرفیت سالن ورزشی بلیط فروشی صورت گیرد.
قربانی اضافه کرد: در شرط دوم نیز قید شده که اداره کل ورزش و جوانان مازندران و شورای تامین شهرستان آمل باید تدابیر لازم را برای برقراری و امنیت برگزاری مسابقات تضمین کند.
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران اعلام کرد: در صورتی که اداره کل ورزش و جوانان مازندران این دو شرط را بپذیرد، دو جلسه محرومیت بدون تماشاگر برای کاله به یک جلسه کاهش می‌یابد.
وی در پیامی نویدبخش به هواداران و حامیان کاله مازندران ابراز داشت: بر این اساس آخرین بازی کاله مازندران در نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال و دور رفت که دیداری معوقه از هفته هفتم این دوره از رقابت‌ها مقابل شهرداری ارومیه است، با حضور تماشاگر در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) این شهرستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م20/چ3000 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول