اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال

تیم کاله میهمان شاهرودی خود را با شکست بدرقه کرد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال کاله مازندران در دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک، صنایع شاهرود را با شکست بدرقه کرد.

تیم کاله میهمان شاهرودی خود را با شکست بدرقه کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، تیم بسکتبال کاله مازندران در دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور صنایع شاهرود را با شکست بدرقه کرد.
تیم‌های بسکتبال کاله مازندران و صنایع شاهرود شامگاه جمعه در چارچوب هفته نخست دور برگشت و هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی سردار سجودی بابل به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کاله در دیداری حساس با نتیجه نزدیک 81 بر 76 میهمان شاهرودی خود را شکست داد و به پیروزی شیرین خانگی دست پیدا کرد.
تیم بسکتبال کاله با این پیروزی هم‌اکنون با هفت برد 20 امتیازی است و خود را در جمع سه تیم بالای جدول رده‌بندی این مسابقات جای داده است.
تا قبل این دیدار نیز کاله مازندران در جایگاه سوم جای داشته و صنایع شاهرود نیز با امتیازی مشابه در مکان ششم جدول رده‌بندی گروه دوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور قرار داشت.
در این دیدار حساس فرهاد زحمتکش ناظر فدراسیون بوده و حسن نیکخواه به عنوان سرداور قضاوت این دیدار را در بابل برعهده داشت.
مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور امسال با حضور 22 تیم در دو گروه پیگیری می‌شود که تنها نماینده مازندران با مربی جوان و بومی خود از بازیکنان جوانی بهره می‌برد که امید قهرمانی را در بین بسکتبال دوستان مازندرانی خیلی تقویت کرده است.
در گروه دوم این رقابت‌ها نماینده مازندران در دیداری خارج از خانه هفته سیزدهم در ارومیه به مصاف تیم سرداران آذربایجان غربی می‌رود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول