اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس تاکید کرد

تسریع در روند کاری سرمایه‌گذاران توسط ادارات

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: تعیین سقف زمانی مشخص و روند کاری تعریف شده، راهکاری مناسب برای به حداقل رساندن حجم مراجعات سرمایه‌گذاران به دستگاه‌های اجرایی و تسریع در این امر است.

تسریع در روند کاری سرمایه‌گذاران توسط ادارات
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در نهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس، با تاکید بر لزوم بازنگری در ارائه خدمات و مجوزهای قانونی به سرمایه‌گذاران اظهار داشت: هر دستگاه اجرایی برای پاسخگویی به درخواست‌های سرمایه‌گذاران روند کاری خود را باید مورد ارزیابی مجدد قرار دهد و این حرکت در راستای رفع اشکالات و کوتاه کردن مسیر اخذ مجوز‌های قانونی بسیار موثر است.
وی افزود: برای رفع هرگونه مشکل ساختاری و یا پیگیری امور اداری در جذب سرمایه‌گذاری، می‌توان بازده و سقف زمانی مشخصی تعیین کرد و در این راستا ستاد سرمایه‌گذاری استان فارس علاوه بر انجام فعالیت‌های کارشناسی در این بخش، آماده دریافت هرگونه پیشنهادات اجرایی برای رفع موانع جذب سرمایه‌گذاری است.
استاندار فارس در ادامه با اشاره به دور چهارم سفر هیئت دولت به استان فارس ابراز داشت: استان فارس جزو استان‌های سوم و یا چهارم مقصد سفرهای استانی هیئت بوده و در این مورد سفر چهارم به منظور رفع مانع اجرایی مصوبات سفرهای گذشته و شروع طرح‌های کلان استانی است.
صادق عابدین تصریح کرد: طرح‌های قابل بهره‌برداری در دور چهارم سفر هیئت دولت به استان فارس، طرح‌های اتمام شده است.
به گزارش فارس، این جلسه با بررسی و تصویب طرح‌های پیشنهادی کارگروه‌های تخصصی استان فارس از سوی اعضای این شورا پایان یافت.
انتهای پیام/ی30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول