اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست سال انجام شد؛

صدور 13 هزار میلیارد تومان مجوز سرمایه گذاری در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری، 13 هزار میلیارد تومان مجوز سرمایه گذاری در استان زنجان صادر شده است، گفت: این استان در زمینه جذب سرمایه‌گذار رتبه نهم را در کشور دارد.

صدور 13 هزار میلیارد تومان مجوز سرمایه گذاری در استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل فلاح ظهر امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: از آغاز سال‌جاری اقدامات بسیار مختلفی در زمینه امور اقتصادی در استان زنجان صورت گرفته است.
وی افزود: در حال حاضر کشور ایران در زمینه جذب سرمایه‌گذار رتبه دوم را در بین کشورهای جهان به خود اختصاص داده است.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با اشاره به جذب سرمایه‌گذاران در استان یادآور شد: استان زنجان در زمینه جذب سرمایه‌گذار رتبه نهم را در بین استان‌های کشور دارد.
وی با بیان اینکه با تلاش مسئولان اجرایی و استاندار اقدامات بسیاری در زمینه صدور مجوز صورت گرفته است، اضافه کرد: صدور 13 هزار میلیارد تومان مجوز سرمایه گذاری در شش ماهه نخست سال‌جای دلیل خوبی بر این ادعا است.
فلاح با اشاره به اینکه 26 دستگاه در امر سرمایه‌گذاری در استان دخیل هستند، گفت: مسئولان ذی‌ربط باید اقدامات لازم را در زمینه جذب سرمایه‌گذاری تسهیل کنند تا زمینه جذب سرمایه‌گذاران بیش از پیش فراهم شود.
وی همچنین با اشاره به ارزیابی دستگاه‌های ذی‌ربط در زمینه جذب سرمایه‌گذار ادامه داد: شاخص‌های مختلفی در این ارزیابی مورد توجه قرار می‌گیرد.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان تصریح کرد: جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، توزیع نیروی برق از جمله اداراتی هستند که در موضوع جذب سرمایه‌گذاری نقش دارند.
وی همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد و دارایی و محیط زیست را از جمله ارگان‌های مرتبط با امر سرمایه‌گذاری عنوان کرد و افزود: آبفای روستایی نیز از جمله اداراتی است که در زمینه جذب سرمایه‌گذاری نقش تاثیرگذاری دارد.
فلاح حداقل امتیاز داده شده به ارگان‌های مرتبط در امر سرمایه‌گذاری را 235 و بیشترین امتیاز داده شده را 300 عنوان کرد و یادآور شد: ادارات مورد ارزیابی قرار گرفته در موضوعات مختلفی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.
همچنین در ادامه این جلسه هدایتی مجری طرح احداث کارخانه پرمنگنات پتاسیم در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر اجرای این پروژه در استان با سرعت خوبی پیش می‌رود.
وی خاطر نشان کرد: این کارخانه نخستین کارخانه پرمنگنات پتاسیم در خاورمیانه است و در صورت تکمیل موجب اشتغال‌زایی برای 100 نفر می‌شود.
هدایتی همچنین کل سرمایه مورد نیاز برای ساخت این کارخانه را 17 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر با چند پیمانکار در زمینه فعالیت بیشتر عقد قرار داد شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول